Björkviksritten

M

morning_glory

Nu börjar det dra ihop sig till start för 8-milarna på Björkviksritten (knappt 20 minuter kvar). Vore kul och intressant om någon finns där som kan skicka in uppföljande rapporter. Är ju fullt möjligt numera med mobil nätuppkoppling :idea:

Sv: Björkviksritten

Jag vet att Ella Lindblom kom 4a, och att Cecilia Hellesen Hansen var före henne i mål.
I 5-milen vann "nog" Sara Fredriksson, före Anki Hansson.
Tror att Madeleine Mattson var 3a.

Sv: Björkviksritten

Tack för en toppendag! Jättetrevlig tävling som vanligt, fina vägar, trevliga funktionärer och härligt väder.

Såg i resultatlistan att tiderna var ändrade mot de som fanns publicerade på tävlingsplatsen, blev det omräkning till 50 km ist för 52 km?

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 451
Senast: Puffindog
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 051
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 404
Senast: QueenLilith
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 763

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka