Sv: Björkvik

Vad är väl en bal på slottet... Jag skulle rida bägge dagarna på två peppade hästar, men är nu hemma med kraftig öroninflammation och äter dubbeldos av pencillin, ipren mm Ja har inte strukigt mig från söndagen än...Hoppet är det sista som överger en:cry:

Jaha, då kan jag inte ringa dig och be om rapport då. ;)
Jag trodde bara det var barn under 10 år som fick öroninflammation.

hej
Vet inte så mycket då jag bara ligger hemma och solar... men lite info har jag fått...
Maria hagman vann 80km klassen tror ej att det var på hästen som hon var anmäld på.
lena sandahl-Diip var godkänd i mål 2a el 3a.

Lisa sundberg och kristall vann 50 km klassen

Stort grattis till alla och lycka till, till er som aka ut i morgon!!

vet också att min lilla pylh fick sin allra första uteslutning... trist
/ erika k

Vi blev uteslutna i grind 1 hälta vf. Jag hade märkt på vägen att något var fel hon var inte riktigt sig själv och ett tag tyckte jag att hon inte slog ner vf på samma sätt som vanligt. Dock drog hon iväg i v. galopp strax efter det så jag tänkte inte så mycket mer på det förutom att jag bad vet slänga ett extra öga på det benet. Visst var hon oren så det blev bara att packa och åka hem. Det känns skönt att jag själv märkte att hon inte var ren men retligt att jag inte tog det på större allvar och bröt.
Väl hemma hittade vi en svullnad strax bakom armbågen v. sida och en lite mindre på samma ställe h. sida. Hon visade tydligt att matte hade inte där att göra med fingrarna så nu är frågan om hon är halt vf eller om hon hade ont av denna skada som troligen kommit av sadelgjorden. Problemet är att hon hade hovledsinflamation på det benet för 3 år sedan så nu är jag mer än lovligt nervös.
/Shaggy som allvarligt börjar fundera på kaninavel eller liknande. Hönsavel är inte min grej det heller eftersom jag fick ta bort tuppen igår :cry:.

Maria red Prylens Pepton idag.

Björkvik är alltid en trevlig ritt tycker jag och laddar om inför imorgon.

Har lite bilder från dagen på samtliga klasser , inte toppkvalitet.. Säg till om du vill ha någon bild, eller om du inte vill vara med så plockas den bort.
finns på www.teamturbo.webs.com under flik foton.

Vi är nöjda med dagen, mycket bra tävlingsplats , och jättetrevliga funktionärer!!

KL

Är det nån som har bilder fr CR 50?Har en dotter som red den klassen.Lite nyfiken att se om de "fastnade" på nån bild:)Hon red på en skimmel (nr 45) tillsammans m Annelie Eriksson.

Jaha, då kan jag inte ringa dig och be om rapport då. ;)
Jag trodde bara det var barn under 10 år som fick öroninflammation.

Mmmm det trodde läkaren med tydligen för han såg jättesnopen ut och sa att han aldrig sett ngt liknande på ngn över 4år.... Men jag stoppade i mig av diverse piller (ej dopingklassade för ryttare) och stack i väg på söndagen, men men ngn mysko bakbenshällta dök upp efter 35 km... Snip snapp snut så var dagen slut.

Jag höll i kameran hela dagarna. Jag letar ikväll och hoppas din dotter fastnade nånstans.

Har massor av bilder på din dotter, från starten och i vetgrinden, många olika moment. PM:a mig din privata adress så skickar jag ett urval.

Min teknikförmåga sträcker sig till vissa delar av knapptryckandet. Gränsen är passerad när det gäller att lägga ut bilder på Buke. Fyllde minneskortet två gånger vilket innebär ungefär 700 bilder. Har fått med varenda häst åtminstone en gång. Jag kan däremot maila bilder, det är jag bra på.

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
740
Senast: Fetaost
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 171
Övr. Barn Min 7-åring är lite jobbig med frukost. Helst skulle hon nog inte äta något alls förrän efter tolv men det funkar ju inte när hon går i...
2
Svar
36
· Visningar
2 094
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 515
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar