Sv: Björkvik

:cry:jag visst är det ledsamt att åka ut, lillprins gick klockrent två första slingorna.tredje slingan vet vi inte vad som hände han ville bara inte längre, så jag fick promera tillbaka med honom,väl inne i vetgrind så kunde knappt vetrinären röra hans rygg så ont hadde han.
orolig och ledsen på vägen hem spekulerade vi om vad det var som kunde hänt, aldrig haft ont i ryggen så visst var mann orolig.
dagen efter inte tecken på ryggont eller trötthet och sprang som en vilde i hagen,lättad blev vi.
men visst madde är det surt, men säger så här bättre lycka nästa gång efter regn kommer solsken.
kramar anne brückner:banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
740
Senast: Fetaost
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 171
Övr. Barn Min 7-åring är lite jobbig med frukost. Helst skulle hon nog inte äta något alls förrän efter tolv men det funkar ju inte när hon går i...
2
Svar
36
· Visningar
2 094
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 515
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar