Nu har jag tröttnat! Rejält!!!
Min 5-åriga nordsvenska valack bits! Mycket och ofta!
Jag har stora blåmärken på händer, ben, armar, axlar ja på de flesta ställen helt enkelt!
Vad f*n ska jag göra med honom!?
Han är väldigt pillig och fixar med det mesta, han är burdus och bufflig.
Smart och lättlärd så att det ska vara så förbannat svårt att sluta bita mig kan jag inte förstå!
Numera ger han sig kortare stunder när jag morrar på honom och säger till, men han lessnar snart på att vara "snäll" och är tillbaka i bitandet.
Han kan små naffsa men även hugga till ordentligt.
Oftast verkar det vara när han inte får som han vill, när han inte får gå av transporten tillräckligt fort som exempel.
Kanske är det stress, jag vet inte men det är för jäkla tröttsamt i alla fall!
Han gör likadant ute i hagen, när man är ute för att prata med dom kan han börja hugga mig i benen, bita i jackan osv.
Jag är riktigt less på detta nu!!
Min 5-åriga nordsvenska valack bits! Mycket och ofta!
Jag har stora blåmärken på händer, ben, armar, axlar ja på de flesta ställen helt enkelt!
Vad f*n ska jag göra med honom!?
Han är väldigt pillig och fixar med det mesta, han är burdus och bufflig.
Smart och lättlärd så att det ska vara så förbannat svårt att sluta bita mig kan jag inte förstå!
Numera ger han sig kortare stunder när jag morrar på honom och säger till, men han lessnar snart på att vara "snäll" och är tillbaka i bitandet.
Han kan små naffsa men även hugga till ordentligt.
Oftast verkar det vara när han inte får som han vill, när han inte får gå av transporten tillräckligt fort som exempel.
Kanske är det stress, jag vet inte men det är för jäkla tröttsamt i alla fall!
Han gör likadant ute i hagen, när man är ute för att prata med dom kan han börja hugga mig i benen, bita i jackan osv.
Jag är riktigt less på detta nu!!