Biter älgloppor hundar?

S

Ströga

Fick ett sms från Glimfeather att hon är ute med Sirius och de blir attackerade av älgloppor och hon undrar om de biter hundar ?

Tacksam för snabbt svar :)

Sv: Biter älgloppor hundar?

Dom biter både hundar och människor, men kan väl inte leva på nåt av dom.

Okej, tack! Det ska jag skriv till henne =)

Säg åt henne att springa o.O
Bubblan hade älglöss när han var typ 8 månader, lössen kommer in och bor i sängar och är jätte stora och runda. Suger blod och är svåra att bli av med, sjukt vidriga :eek:

men vadå, kan dom leva på människor? och kan dom gömma sig i tex håret? :eek: va vidrigt!

Säg åt henne att springa o.O
Bubblan hade älglöss när han var typ 8 månader, lössen kommer in och bor i sängar och är jätte stora och runda. Suger blod och är svåra att bli av med, sjukt vidriga :eek:

Ja de är nästan värre än spindlar :crazy: Går ju knappt att döda dem heller :crazy:
Det där med att de kan bo i sängar visste inte jag, usch! :eek:

Liknande trådar

Övr. Hund om en jagande jakthund attackerar en kopplad hund på promenad?
2
Svar
27
· Visningar
2 080
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 678
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 026
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 940

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat