bin och cue filer

R

rabarber2

Jag ska öppna ett program.. Jag har en BIN-fil och en CUE-fil samt en SFV-fil

Hur gör jag för att öppna programmet? Måste man ladda ner ngt program för att kunna öppna filerna? :confused:

Tacksam för hjälp :bow:

Sv: bin och cue filer

ok.. för jag har nämligen deamon tools.. Det är väl i princip samma sak? när jag ska öppna med det kommer det upp en felruta där d står error in command line..

Har laddat ner alcohol 120% nu.. Hur går jag vidare nu då... går att öppna med de programmet, men hur ska jag gå vidare för att få filen att fungera? Eller måste jag först bränna ner på skiva?

Senast ändrad av en moderator:

Det ska gå i deamon tools.
Som Elftor sa, virtual cd/dvd room > mount image > välja .cue filen och så ska den öppnas som en virtuell cd/dvd room, precis som du har en skiva i din vanliga cd-rom.

Så länge du inte har misstagit .bin och .cue-filerna för ett winrar-arkiv. Testa om det går att högerklicka>Extract here

Har fått igång det nu =) Tack så mkt för hjälpen :bow:

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 021
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Myrten
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 197

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat