Bilnycklar.....

swemale

Trådstartare
Eftersom oraklet Buke har svar på det mesta så ställer jag frågan:
har blivit med ny bil, en gammal 1997 års modell av ett svenskt märke som ej tillverkas mer.... D.v.s SAAB. men jag har bara en nyckel.... Var fixar man en nyckel till? Vilken nyckelshop som helst???

Eftersom oraklet Buke har svar på det mesta så ställer jag frågan:
har blivit med ny bil, en gammal 1997 års modell av ett svenskt märke som ej tillverkas mer.... D.v.s SAAB. men jag har bara en nyckel.... Var fixar man en nyckel till? Vilken nyckelshop som helst???

Ja, vilken nyckelshop som helst när det är "gammaldags" nyckel. Testa den på en gång bara :)

Liknande trådar

Hemmet Vad bör man titta på mer specifikt om man funderar på att köpa ett hus från förra sekelskiftet? Är det något särskilt som brukar vara...
Svar
10
· Visningar
1 443
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 363
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 379
Senast: Blyger
·
Hemmet Jag kommer behöva köpa ny säng inom kort och känner mig helt lost. Nuvarande säng är helt fantastiskt skön och jag har extremt svårt att...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama