F
fancyfree
Vart hittar jag det? Ska bara öva lite så har ingen lust att slänga ut en femhundring. Finns det billigare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas att du menar att "burnern" ska vara av råhud o inte läder.de ända som e väldigt viktigt när du köper ett laso e att de ska vara råhud i hondan och inte läder. för läder bränns/går sönder. o sen har du ju olika hård hetsgrad på lassona o sånt men de känner du ju vilket du helst vill ha men de viktigast e att de kan vara råhud
Hoppas att du menar att "burnern" ska vara av råhud o inte läder.
Många har också ha en flätad råhudshonda på ett replasso, fast dom kostar en hel del om du hade tänkt dej lågbudget.
en break-away honda är en plasthonda som är öppen så att den släpper öglan vid belastning. Det gör att du inte behöver åka kana med häst o allt efter en kossa som får frispel, "when hell breaks loose" som dom säger.Kasta på kor kommer jag aldrig göra, möjligtvis en dummy
Men det tar nog långt tid innan jag tar med mig lassot upp i sadeln, måste öva massor först..
Vad är break-away honda? Som sagt jag är helt ny på den här delen av w-ridningen