Billig lucern?

Cherarriduracell

Trådstartare
Vilka märken ska man leta efter om man vill ha en lucernvariant med mest smrp för pengarna? Pelletterat då hästen tröttnar på strå. Tycker det är svårt att hitta prisuppgifter om man googlar och det blir ju ett heltidsjobb att ringa runt till varje företags återförsäljare för att försöka få en prisuppgift...

Eller ja, det behöver inte vara just lucern, vilket gräsbaserat proteinfoder som helst som fungerar som grovfoder i hästmagen är av intresse.

Jag använder vitafor lusern. De sänkte den garanterade proteinhalten för något år sedan, då de insåg att de inte kunde hålla löftet. Men jag skulle gissa att merparten av lusernen ändå innehåller samma höga proteinhalt som innan. (fast det spelar ingen större roll för mig)

Det man måste vara medveten om är att prissättningen kan variera mellan olika återförsäljare även om produkten är densamma. Så det är nog ganska omöjligt att få en klar prisbild.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 953
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 071
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 755
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar