Efter dagens dressyr/igångsättningspass:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min fina Romance sköter sig så bra, vi har nu börjat trava uppsuttet! Lite synd att vi kom igång lite för sent för att kunna visa henne på 3-års bara
Min fina Romance sköter sig så bra, vi har nu börjat trava uppsuttet! Lite synd att vi kom igång lite för sent för att kunna visa henne på 3-års bara
Jättefin !
Hoppas ni får en fortsatt fin resa framöver och med hälsa i behåll osv !
Tack så mkt! Jo jag tror det jag med!
Jag tror du kommer ha en mycket bättre möjlighet till hållbarhet med en häst av denna typ ... än de tidigare jättehästarna ...
Tyvärr är hållbarheten på de väldigt stora mycket sämre ..
Hon är underbar!Min fina Romance sköter sig så bra, vi har nu börjat trava uppsuttet! Lite synd att vi kom igång lite för sent för att kunna visa henne på 3-års bara
For Romance- Relevant-DavignonVacker! Vad för stam?
Va roligt att se dig uppdatera jag läser mest men kommer ihåg er då min kompis har en arabvalack som alltid varit väldigt speciell och knepig. Han har precis blivit lugnare, mer mogen och är 10år Tycker de påminner lite om varandra!Den lilla araben Galishimo kämpar vidare Jag har ju haft problem under flera års tid med att han varit väldigt rädd och explosiv och det har hänt flera olyckor med honom genom åren. Men nu när han är åtta år så har han mognat och lugnat ned sig och är mest bara "känslig med lite krut i" vilket egentligen bara är roligt. Jag tror att det kan bli tävlingsdebut nästa år om allt fortsätter så här bra.
Va roligt att se dig uppdatera jag läser mest men kommer ihåg er då min kompis har en arabvalack som alltid varit väldigt speciell och knepig. Han har precis blivit lugnare, mer mogen och är 10år Tycker de påminner lite om varandra!
@Oh_really vilken skillnad ! Nästan inte samma häst - både ang form, osv !
Fint jobbat !
@Oh_really Ta det som en stor komplimang!
(Särskilt när jag läser ditt svar . Måste då tillägga att jag öht inte tror på att lång och låg i femtielva år är svaret på någon utvecklingskurva för någon. Någonsin . Det är nog inte anledningen till var du är nu känner jag
Äsch vad gör det? Satsa på att rida in henne ordentligt nu o sen bara låta henne få sommarlov så har du ju en fin 4-åring nästa vår istället!Min fina Romance sköter sig så bra, vi har nu börjat trava uppsuttet! Lite synd att vi kom igång lite för sent för att kunna visa henne på 3-års bara
Ta det som en stor komplimang av en främling på internet som ger sin högst personliga åsikt?
Vilken konstig kommentar