Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser faktiskt ut att vara ett ganska stort troll!Mitt lilla troll på dressyrträning häromveckan!
Visa bifogad fil 58316
Oj så fin!Min fyraåring❤
Visa bifogad fil 59087
Fina bilder!Foto Linda Anderssons foto
Visa bifogad fil 57832
Fin hästVar på Tjörns ridklubb och tävlade i lördags. Red en msvc1 på en häst som tyckte det var upprörande att det var en vattenpöl utanför banan undrar om han förstod att det är vatten runt hela Tjörn aja, 65% red vi ihop så nu är andra kvalet gjort till Msvb
foto: Linda Anderssons foto
Visa bifogad fil 57831Visa bifogad fil 57831
Fina bilder!
Tack vare dig, så letade jag upp fotografen och voila, jag hittade mig själv också! Vi måste varit på samma tävling!
Jag red dock L:B
Fin häst
Tycker du får ta ett litet snack med ditt lilla "dressyrkackel" om livets hårda skola...dvs vattenpölars varande eller ickevarande.....Var på Tjörns ridklubb och tävlade i lördags. Red en msvc1 på en häst som tyckte det var upprörande att det var en vattenpöl utanför banan undrar om han förstod att det är vatten runt hela Tjörn aja, 65% red vi ihop så nu är andra kvalet gjort till Msvb
foto: Linda Anderssons foto
Visa bifogad fil 57831Visa bifogad fil 57831
Tycker du får ta ett litet snack med ditt lilla "dressyrkackel" om livets hårda skola...dvs vattenpölars varande eller ickevarande.....
Grattis till kvalet, du är sååå väl förtjänt av dina framgångar nu!
Nu fick jag det att låta som att vi varit avställda igen och det är inte helt sant. Vi fick nya sadeln i oktober och red igång igen (hade ett litet riduppehåll på ett par veckor innan dess, för att jag fick så satans ont av förra sadeln ). Sen i november så har vi t.o.m. börjat träna igen.Inte världens bästa bild, men vi är igång igen!
Lånade sambons häst idag
Visa bifogad fil 65691
Du får ju komma in i 17-tråden med dåIngen jättektivitet här?
Men jag köpte mig en pålle i december i fjol. Han blir 4 i år och vi har precis börjat komma igång och lärt känna varandra i ridningen.