Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråden på dressyrhästarna, del VIII

Charlotte. Vilken fin uppfödning du tagit fram.:)
Ämne.

vilka trevliga ord att höra! Tackar :D

Vi har förväntningar på henne.

Fenestra hoppsan! ja denna dam med en mor på 169cm lär inte bli mindre iaf, hoppas på en mer lätt modell även som vuxen än sin maffiga morsa.

Maja_kandi tack :love: ja nu när du säger det så kommer jag ju ihåg att mammahästen var liten. Våra är lika men ändå så olika, kul att följa flera HC avkommor!

Van Remo Om min blir i storlek med din som klar ... så kanske du vill ha en påläggskalv??? ;) :D

asch en bamsing mer eller mindre spelar väl ingen roll :D

hm sist var hon 160cm men jag tror hon vuxit sedan dess, mer känslan när man ser henne, ledgångar mm att stor blir hon men håller hon sig runt 170cm är det helt ok, klassas väl som normalt hos halvbloden idag hehe

Kl.
Min svarta prinsessa är fr.o.m. Idag utsläppt på lösdrift i väntan på röntgen av haserna.
Hon är med andra ord skadad, igen ..
MEN imorgon kommer min nya häst ..
98C28023-054C-4166-BD2D-CBE74E7B7781_zpsyivedcep.jpg

CF0E379E-CC4A-49E8-9838-7615A237B539_zpsusmnci4p.jpg

23D368F1-ABC3-4548-B426-BCD4A41007B5_zps6lbfmj16.jpg

*kl*

Har inte mkt att komma med. Men en mobilbild på min lilla stjärna. Vi tog en barbackatur på julafton :)

1538700_10151771464071150_551315750_n.jpg

Han är underbar! Ser ut som en lillebror till Van Remo! :):love:

Dina hästar har alltid så ljuvliga ögon!
Visst hade du en halvbror till min häst E: Syndikat som du fick ta bort? :(

Tack, va gullig du är! :)
Ja han är nästan identiskt med Van Remo :')

Min häst efter syndikat vart jag tvungen att sälja tyvärr, han har det idag bra uppe i Norge :) men minns din vackra!

jösses, 170+ låter bättre :D

Har en duktig bekant som är lång och gillar stora hästar, kanske något för henne i framtiden att rida

Då var storebror till denna mer lagom för mig, tror han skulle ha stannat under 170 iaf

Van Remo superfin bild på er!

Okej! :)

Ja tyvärr ska hon också tas bort snart, då får hon träffa fina VR! :cry::love:

*KL* Svårt att få ett bättre avslut på år 2013 än efter ett superpass på fina Deimion. <3 Gott nytt år allihopa!

Jag som är så gammal o tråkig förstår inte syftet med att vara så finklädd o uppfiffad för en fototagning:crazy: med hästen.

VEM är det som ska vara stjärnan?

inte riktat direkt till dig, men det har blivit så vanligt.

Uppklädd ska man väl vara, vid finfotografering? Sen tycker jag att fina stallkläder duger fint, men det är ju upp till var och en.

tråkigt att hon är skadad, den ser ut att röra sig väldigt bra!!

har hon haft problem med haserna förut?

KL.
var duktig och borstade av min 2åring igår, blir ju då och då med unghästarna. Tyvärr hittade jag inte mätstickan men jag ser ju att hon vuxit och nu börjar framdelen komma ikapp äntligen! Hon ser ju ut som en häst nu :eek::D

stor som ett hus men gillar verkligen hennes typ.

1525286_10151881373671344_2092387030_n.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 012
Senast: Niyama
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 168
Senast: Lady_S
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
1 465
Senast: Lingon
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
72 457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka