Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Såg först inte att det var ett hinder, den vita bommen smälter in fint i bakgrunden vid en snabb titt - och tänkte att hon hoppar lite väl överambitiöst.
Rackarns fina ponnier du har nu!
Idag så blev det lite för mycket för min hästs huvud (lastningskrångel på en häst, två tokgnäggande hästar i hage, en häst som dansade ut ur ridhuset, osv)
så han bara gjorde en massa hopp o skutt när jag skulle trava så jag fick mor min att hämta en longerlina och han galopperade som en idiot men då gick det sen att trava lite på honom uppsuttet fast vi var båda rätt spända.. hoppas han är lugnare imorgon :P
Visst är det där unghästen? Eller är det en annan fux?
Här är några bilderna tagna från film från dressyrträningen i onsdags.
Han får stundtals näsan för långt in och ibland alldeles för högt.
Och ursäkta hoppsadeln
[url=http://www.pixbox.se/pic33225212]
Idag fick Callle vara "hopphäst" (jag hävdar ju iallafall bestämt att i samma stund bommen lämnar marken så räknas det som ett hinder). Andra gången han skuttar med ryttare på så vi håller oss rätt nära marken
Jag har lyckats få till två ridpass samma dag!
Det är ovanligt och att dessutom få foto på det är nästan unikt för en småbarnsmamma med en pensionerad dressyrhäst!
Först ut var yrvädret Bella.
Vi tränar inför en dressyruppvisning på "Hästens Dag" nästa vecka.
Sen var det gamlegubbens tur.
CR-kurs på hemma plan. Funkade alldeles lysande
Hoppar in och presenterar en kommande dressyrstjärna.
Rozalie e. Rosevelt-Ragazzo-Jaguar f. 2010 Tycker att hon börjar se ut som en häst nu (i alla fall om ni tänker bort magen, annars så ser hon mer ut som en ponny )
Hon har den senaste tiden levt som vildhäst på lösdrift och bete och inte sett så många borstar det senaste året, så ha överseende med dreadsen i manen. Saxen kom fram strax efter att fotot togs. Jag kommer att ta hem henne nu i höst och börja hantera och så småningom sitta in, så ni får nog se mer av henne framöver
Kläder & Bli fin
I en annan tråd fick jag förslaget (av @Cattis_E), att jag skulle skapa en särskild bildtråd för rosa kläder, så då gör jag det. Här är...
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.