Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite bilder min systerdotter tog på mig och kusen för en månad sen innan allt blev grått och lerigt.
Bilderna e fina, hästen e fin så jag tänker att man kan bortse från att ryttaren (jag ) sitter som en potta skit då och då
Lite bilder min systerdotter tog på mig och kusen för en månad sen innan allt blev grått och lerigt.
Bilderna e fina, hästen e fin så jag tänker att man kan bortse från att ryttaren (jag ) sitter som en potta skit då och då
Den sista kan hamna i ram på väggen kanskeJättehärliga bilder, speciellt den sista!!
Min är svartbrun så färg och nyans varierar under året.Helt underbara bilder! Och vad kul att se att din häst passar så bra i orange, har varit sugen på det till min också, men varit osäker på om det passar till hennes färg. Men din verkar ha ungefär samma nyans!
Den sista kan hamna i ram på väggen kanske
Okänd härstamning, imp från Irland ska det varaPresenterar Brunte, en kompis häst som jag rider. När han blivit av med tjockismagen (som han tacksamt nog suger in på bilden) ska vi köpa en dressyrsadel Brunte är okänd imp från Irland, troligen en hel del cob i honom.
Va härligt för er att få börja komma igång igen!Ingen fantastisk bild direkt men efter 59 dagar på marken var det värt att föreviga. Han var ganska nöjd och jag väldigt nöjd. Det är en väldigt gullig häst jag har. Och han är rolig att rida även om han bara orkade 20 minuters jogg idag.
Det där eviga smakandet och tuggandet känner jag igen. Min nya är en 6-årig valack och han började suga på ett skägg (tillhörande en stallkompis sambo) som en napp häromdagen! Dessutom lyckad han alltid tugga på aachenremmen vid varje tränsning. Som tur är håller han mest i den så det blir inte så mycket märken. Han har också lyckats dra loss flera flärpar på mina jackor och västar.Va härligt för er att få börja komma igång igen!
Själva har vi (Fjärilsviol ((36)Connaisseur - Tip Top) och jag) haft 3 veckors vila och har nu börjat sättas igång de två senaste dagarna med lite tömkörning, första dagen i skritt och andra i skritt och trav ^_^
När man tömkör kan man plötsligt börja använda sina gamla ponnytäcken som man vunnit eller fått ex vid NM som aldrig annars går runt en 170-häst, nostalgi!
C-ponnyn Sprites NM-täcke från 2003
D-ponnyn Victovie's vinsttäcke från Svenskt PonnyDerby 2006
Och så ska hon ju alltid lukta, titta och gärna provsmaka på allt Som en väldigt stor bebis som fortfarande ska ta allt i munnen... En nackdel när man försöker träna "Följa-John", men idag satt det äntligen trots hennes nyfikenhet i megados!
Den här korgen är lika spännande var dag exempelvis. Gärna provtugga på sakerna i också om inte matte hinner stoppa i tid... Svårt att inte älska denna häst
Min "snuttar" på flärpen bak på hovslagarens förkläde. Senast så hårt att hon inte kunde gå därifrån. Inget tuggande (oftast) utan ska lixom bara suga sig fastDet där eviga smakandet och tuggandet känner jag igen. Min nya är en 6-årig valack och han började suga på ett skägg (tillhörande en stallkompis sambo) som en napp häromdagen! Dessutom lyckad han alltid tugga på aachenremmen vid varje tränsning. Som tur är håller han mest i den så det blir inte så mycket märken. Han har också lyckats dra loss flera flärpar på mina jackor och västar.
Å gud jag döööör! Vad roligt. Det måste ha varit en syn .Det där eviga smakandet och tuggandet känner jag igen. Min nya är en 6-årig valack och han började suga på ett skägg (tillhörande en stallkompis sambo) som en napp häromdagen! Dessutom lyckad han alltid tugga på aachenremmen vid varje tränsning. Som tur är håller han mest i den så det blir inte så mycket märken. Han har också lyckats dra loss flera flärpar på mina jackor och västar.
Det där eviga smakandet och tuggandet känner jag igen. Min nya är en 6-årig valack och han började suga på ett skägg (tillhörande en stallkompis sambo) som en napp häromdagen! Dessutom lyckad han alltid tugga på aachenremmen vid varje tränsning. Som tur är håller han mest i den så det blir inte så mycket märken. Han har också lyckats dra loss flera flärpar på mina jackor och västar.