Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En liten raggsocka.
Var lite taskig och tog honom precis i samband med eftermiddagsfodringen så han var lite lättstött/överkänslig
Men jösses vad han gör mig glad, lilla prinsen.
Det är galet hur mycket energi och tryck det kan finnas i en sån liten kroppHan är sååå fräsig!
Vi var på stranden igår i det underbara vädret och denna gången hade vi riktig kamera med oss
Snygg tjej! Man ser verkligen "vart det är på väg" och det ser inte tråkigt utJättefina bilder i tråden! Här kommer nya bilder på Hollie som är igång efter en lång sommarvila Hon går som tåget.
Tack! Jättekul att höra det är exakt en sådan känsla hon ger min "lilla" 3,5 åring!Snygg tjej! Man ser verkligen "vart det är på väg" och det ser inte tråkigt ut
Ser fullkomligt fantastiskt ut!Vi var på stranden igår i det underbara vädret och denna gången hade vi riktig kamera med oss
Jag vet inte det. Här har jag ridit många dressyrpass på stranden:Bohusläns klippor är inte så hästvänliga
Jag vet inte det. Här har jag ridit många dressyrpass på stranden:
Undrar samma!!!
VAR är det????
asså....WOW!!!En liten raggsocka.
Var lite taskig och tog honom precis i samband med eftermiddagsfodringen så han var lite lättstött/överkänslig
Men jösses vad han gör mig glad, lilla prinsen.
Fick äntligen tagit lite ridbilder på min nya. Håller som bäst på att lära känna varandra och jag kämpar med att hitta tillbaka till min sits och ridning efter ett års paus från dressyren, så det ser inte mycket ut för världen för tillfället. :P Men det går framåt för varje pass och hästen är jättetrevlig och samarbetsvillig så det ska nog bli bra med tiden!