Bildtråden på dressyrhästarna, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
En liten raggsocka.
Var lite taskig och tog honom precis i samband med eftermiddagsfodringen så han var lite lättstött/överkänslig :rofl:
Men jösses vad han gör mig glad, lilla prinsen. :love:
b166054.jpg

b166055.jpg

b166056.jpg

b166057.jpg

b166058.jpg

b166059.jpg

Vi var på stranden igår i det underbara vädret och denna gången hade vi riktig kamera med oss :love:

DSC08744r_zpsduq2vpca.jpg

DSC08781r_zpsl35v39zp.jpg

DSC08783r_zpst8nhxbkx.jpg

DSC08819r_zpsfvodanfp.jpg

DSC08835r_zpsayqduqc5.jpg

DSC08859r_zpslx6piuju.jpg

DSC08860r_zpspmozlcys.jpg

DSC08871r_zpsfyi5bvmo.jpg

DSC08885r_zpspnt1gw82.jpg

DSC08907r_zpssvfx6ouk.jpg

DSC08932r_zpswc1gaz1z.jpg

WOW, så himla härligt! Och helgen som var så underbar. Är riktigt avis på er som har så fina stränder att åka till -Bohusläns klippor är inte så hästvänliga :meh:

Fick äntligen tagit lite ridbilder på min nya. Håller som bäst på att lära känna varandra och jag kämpar med att hitta tillbaka till min sits och ridning efter ett års paus från dressyren, så det ser inte mycket ut för världen för tillfället. :P Men det går framåt för varje pass och hästen är jättetrevlig och samarbetsvillig så det ska nog bli bra med tiden! :)

Fick äntligen tagit lite ridbilder på min nya. Håller som bäst på att lära känna varandra och jag kämpar med att hitta tillbaka till min sits och ridning efter ett års paus från dressyren, så det ser inte mycket ut för världen för tillfället. :P Men det går framåt för varje pass och hästen är jättetrevlig och samarbetsvillig så det ska nog bli bra med tiden! :)

Så fin han är :love: Vad är det för en häst?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: MML
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 596
Senast: Grazing
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 703
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar