Bildtråden på dressyrhästarna, del IX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lite mer trollbilder! Hon blir tre år 18e maj!

st2_by_erehsidne-d8r5ypl.jpg

st_by_erehsidne-d8r5yiq.jpg

st4_by_erehsidne-d8r5yxb.jpg

Lite skillnad från det här! :D från 20 kg till nästan 400...
d_stormborn_by_eldfuxen-d51mou1.jpg

wpid-20150425_150206.jpg
wpid-20150425_150210.jpg
wpid-20150425_145339.jpg

Uppsutten premiär på hemmaplan med min nya idag :love:
Det ska bli roligt att följa er! Jag har alltid varit lite svag för spanjorerna, skulle haft en halvspanjor nu, men så blev det ju inte pga.fölning som gick åt fanders och av någon anledning blev den nya en swb igen ...

Det ska bli roligt att följa er! Jag har alltid varit lite svag för spanjorerna, skulle haft en halvspanjor nu, men så blev det ju inte pga.fölning som gick åt fanders och av någon anledning blev den nya en swb igen ...

Kul att du gillar honom :) Men vad tråkigt att höra gällande fölningen :(

Här kommer det lite bilder på en häst jag hjälper till med. Han heter Solero och är 14 år. Jag började rida honom i januari och har precis börjat rida lite seriösare för tränare. Vi har hittat ett bett som vi får tävla dressyr med så nu är vårt mål att starta LB inom en snar framtid. :)

Vi avslutade passet att ta ett litet skutt. :)

Har följt dressyrforumet ett bra tag nu och kanske är det dags att presentera oss när jag äntligen har lite färska bilder.
Min häst är swb e. akribori och är en alldeles fantastisk häst att hantera. I ridningen har hon många egna åsikter och vi håller tillsammans på att lära oss dressyra ;). Det går numera oftast framåt, någon protestspark i galoppen när hon börjar bli trött men i övrigt utvecklas vi sakta men säkert. Hos tidigare ägare gick hon mest hoppning och även jag har varit mest hoppintresserad men har blivit hopprädd och undviker det så gott det går. Planen är att införskaffa mig en dressyrsadel men jag räknar med att det blir ett dyrt inköp och det har jag inte råd med just nu så vi får kämpa på ändå. :)
20150502_123559_zpsydntjpqr.jpg

20150502_123547_zpsbqxmrezi.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände inte riktigt att det här platsar in i någon "vanlig tråd", och det är väl egentligen ett klart dagboksämne eftersom jag "bara"...
Svar
1
· Visningar
817
Senast: MML
·
Utrustning Jag får väl börja med att vara beredd på att tråden kanske försvinner efterssom det kommer förekomma ett företag, men jag testar i alla...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Entourage
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 596
Senast: Grazing
·
  • Låst
Kropp & Själ Dags för en ny tråd! Jag kopierar helt fräckt Mineurs intro-inlägg från förra tråden, för det är så fint ❤️ — Vi fortsätter att...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
71 703
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar