Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
alltså nu har jag under låååång tid fastnat på ditt namn @KrullTroll och jag vet inte huuuuur många gånger jag läser det i huvudet som kxulltroll sorry men jag bara måste veta varför du heter krulltroll?
Då får Caspian vara med på sitt första foto här, för nu är han min (betalat idag!). Känner mig helt matt efter att ha ridit ett litet pass på banan idag. Jag har lärt mig hur han fattar galopp och att han är lydig nog att stanna snabbt fast rådjuren som skrämde oss säkert var köttätande!
I morgon rider vi ut i stället. (och för er som tycker att det går snabbt, han står kvar hos sin gamla ägare så det är inget miljöombyte, och jag har varit och ryktat på honom varannan dag i en vecka ungefär för att vi ska lära känna varandra ordentligt!).
Mamma skrattade och sa att tjejer brukar välja killar som är lika sina pappor, men jag har valt en häst. En långbent, brunhårig kille med lång hals, lite konvex nos och snälla ögon. Sån är jag...
Tack! Det känns bra! Nu börjar nästa etapp, att rensa ut grejer som jag hade till min ponny som verkligen inte funkar till honom. Visste ju inte om jag skulle köpa en häst som passade i storlek cob eller med korta ben...Åh va roligt, grattis
Tack! Det känns bra! Nu börjar nästa etapp, att rensa ut grejer som jag hade till min ponny som verkligen inte funkar till honom. Visste ju inte om jag skulle köpa en häst som passade i storlek cob eller med korta ben...
Eftersom han står kvar gamla ägarens stall så får jag låna av dem så länge. Så länge jag sköter om det. Har ju en massa grejer sen mina medryttarhästar som jag ska prova på honom, men det blir när vi vant oss vid varandra så jag har något att jämföra med. Bland annat har jag ju en sadel som jag hoppas passar. Deras sadelkammare är inte så stor så skulle jag ta dit massa av mina saker så skulle det bli kaos. Fast jag får göra som jag vill, jag är inte tvungen att använda deras grejer. Har försökt shoppa lite men inget saknas just nu. Lyxproblem, eller hur?Ser trevlig ut i sin uppsyn
Och efter utrensning kommer det roligare , nyhästutrustningsshopping!!
Fick du med någon utrustning typ sadel och så?
Eftersom han står kvar gamla ägarens stall så får jag låna av dem så länge. Så länge jag sköter om det. Har ju en massa grejer sen mina medryttarhästar som jag ska prova på honom, men det blir när vi vant oss vid varandra så jag har något att jämföra med. Bland annat har jag ju en sadel som jag hoppas passar. Deras sadelkammare är inte så stor så skulle jag ta dit massa av mina saker så skulle det bli kaos. Fast jag får göra som jag vill, jag är inte tvungen att använda deras grejer. Har försökt shoppa lite men inget saknas just nu. Lyxproblem, eller hur?