Status
Stängd för vidare inlägg.

Mammadutt

Trådstartare
Nu tycker jag det är dags att visa upp våra små troll i en färsk bildtråd!!!!

här är min lilla Lova:
phppickbu.jpg


Hon blir 3 månader imorgon och vi är precis på väg att packa oss mot Vuollerim där vi ska ha namnfest i Folkets Hus ;)

Så visa era små stjärnor nu!!!!!!
 
Sv: Bildtråd

herregud, är dom så stora redan vid fem månader? :eek:

jag trodde inte dom kunde sitta själva vid den åldern, och absolut inte tugga knäcke!
 
Sv: Bildtråd

Vilka ascoola kläder!!!!!!

Väldigt söta bebisar bägge två :love: !
 
Sv: Bildtråd

IMG_0222.jpg


William tre månader och en vecka gammal. Mammas älskling :love: .
 
Sv: Bildtråd

nååå vilken söööötis..... man vill ha ett helt fotbollslag med ungar då man ser sånna sötisar!
 
Sv: Bildtråd

Vilka supersöta, jättegoa bebisar/barn!!! :love: :love:
Blir ääääännuuuu mer sugen!!
 
Sv: Bildtråd

blindabelinda skrev:
herregud, är dom så stora redan vid fem månader? :eek:

jag trodde inte dom kunde sitta själva vid den åldern, och absolut inte tugga knäcke!

Allt är relativt, hon kan "bara" sitta själv med stöd runt så att sitta i stolen är lite vingligt, men det går! Och tugga knäcke vet jag väl inte heller, hon gnager intensivt, dreglar ner det så det bli mumsigt segblött och sen sväljer hon. ;)

Till er andra:
Wow vilka söta bebisar vi kan göra!:bow: :D

Jenny
 
Sv: Bildtråd

neej, vad söt, vilket charmtroll!

Jamtland: Vilka ögon:love:
 
Sv: Bildtråd

ÅÅÅÅÅÅÅ vilka söta bebisar ni har!! Jag undrar så hur bönan i min mage kommer att se ut...
 
Sv: Bildtråd

Vilka sötnosar alla har :love: Måste ta och sätta in kort så fort jag ordnat allt på plats och fixat batterier till kameran!
 
Sv: Bildtråd

Han blir 5 år i augusti! :eek:
Fattar inte vart tiden tar vägen.
Och om 2 veckor är det meningen att han ska bli storebror.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 877
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 499
Senast: Modest
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 434
Småbarn När jag var yngre läste jag en bok som handlade om att få svart bälte i vardagseffektivitet. På den tiden var jag intresserad av sånt...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 560
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp