Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Haha eller hur :P

Ja men är jag den ända som tycker folk är "tråkiga" som bara gillar en kommentar på facebook.... man vill ju ha roliga kommentarer också

Nördvarning på mig, jag vet ;) Hihi

*lånar*

Tänk att jag har missat den här tråden..! Hivar genast in ett gäng bilder på Mira, född den 8/12-10. Samtliga bilder från april.

DSC_1693.JPG

DSCN0215.JPG

DSC_1364-1.JPG

DSC_0959.JPG

Haha eller hur :P

Ja men är jag den ända som tycker folk är "tråkiga" som bara gillar en kommentar på facebook.... man vill ju ha roliga kommentarer också

Nördvarning på mig, jag vet ;) Hihi

Hahahaha, nörd-varning här också i så fall, för jag håller med dig ;) Roligare med kommentarer än en massa gillande :D

Kl
Ett tag sedan mitt Sötsnöre var med på bild i tråden, så här kommer ett par..
Vi var och tittade på ko-släpp idag =)
koslpp-29-april-11-044_145597111.jpg

Killen igår på sin 11-månadersdag i skor och allt :D tilläggas kanske att Milton inte går någonting, eller ens står. Så dessa köptes lite för skojs skull i second hand-butiken i stan, sitter så fint på fötterna :love:
psk-milton-11-mnader-007-omgjord_145437853.jpg

Och en liten film-snutt. Milton har börjat krypa, bara sådär från ena dagen till den andra :love: HÄR ser ni filmen. Jag blev lite arg på sambon eftersom de var lite taskiga i filmen tyckte jag. De skickar Miltons älskade deciliter-mått längre och längre bort och han kryper och kryper och blir tillslut skitsur. Man behöver kanske inte överdriva krypandet, även om det är hur gulligt som helst!

Måste vara tillfällig sinnesförvirring :D

Jag har en bra kamera med ännu bättre objektiv :) Fast bilden där hon räcker ut tungan är tagen i bilen med en kompaktkamera och ingen blixt...

Han är så otroligt fin din Milton.

Påtal om att gå/stå, livet blir mer komplicerat för föräldern (:p) så njut medan du inte behöver ha hjärtat i halsgropen hela tiden ;). Jag tycker bara att det var skönt att E inte gick supertidigt...

Min snart 3-månaders bebis har börjat suga på tummen. Vet inte om jag gillar det riktigt, men han är väldigt söt när han gör det.

226895_10150226330711703_578801702_8543723_7827374_n.jpg

Så fina de är dina töser! Jättefina bilder där de sitter tillsammans!

My fixar också rutchkanor överallt =)

//Julia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar