Bildtråd skruttarna #6!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bildtråd skruttarna #6!

Haha, ja det verkar ju göra att hon växer massor punktvis ;)

Mathilda har lärt sig sitta:
DSCN0141.JPG

Ja hon har blivit jättestadig :)
Hon blev 5 månader i lördags!

Oj, vad duktig hon är!! Milton är inte alls så stadig än, men det kommer väl :D

Kl
Tog ett foto på några foton idag. 3 förstoringar som jag skickade efter på Milton och nu har ramat in. Har dock inte fått upp dom på väggen så de ligger här på soffan, går ju lika bra det :D
November%2B-10%2B058.JPG

Ja det är faktiskt skrämmande så fort tiden går, häromdagen tog han Sina första steg och Jag peppar redan över att Jag inte kommer ha en bebis i sängen så länge till!

Isaac kan bara inte vara 11 månader redan, han föddes ju alldeles nyss! De är så fina dina ungar!

//Julia

Instämmer med övriga, härliga bilder på goa' ungar! Det ser ut som att Isaac håller på att få "riktigt" hår på bilden där han matar hunden, inte sånt där bebisfjun :laugh:

*kl*
Lägger in en bild jag också, var så längesen nu.

Mina "män"
154239_10150090683947784_615567783_7376187_3406605_n.jpg

Jag knapplånar lite här, måste visa mina stora grabbar som var och lyxade till det med caféfrukost i veckan!

Daniel, han flirtade med tjejen som jobbar där, så han var svår att få en vettig bild på, men man ser att det är han iallafall:laugh:
52350_1290412523.jpg

Ludvig dricker kaffe och koncentrerar sig hårt på sin smörgås:love:
33878_1290412596.jpg

Ja, det är så mysigt att bara kunna ta med sig dem nu utan att det är allt för mycket krångel. Båda två gillar verkligen vårat lyxiga hemliv, allt tar sin tid och vi gör mest bara roliga saker! Eller inte riktigt, de får båda två allt göra en del tråkigt med, som att hjälpa till att städa och så, men i och med att vi har all tid i världen blir det också ganska roligt.
Ludvig är en städnisse, han städar hela lekrummet alldeles själv ibland, utan att vi sagt nåt om att städa.... Knasiga barnet, undrar var den ådran kom ifrån?

Ja, det är så mysigt att bara kunna ta med sig dem nu utan att det är allt för mycket krångel. Båda två gillar verkligen vårat lyxiga hemliv, allt tar sin tid och vi gör mest bara roliga saker! Eller inte riktigt, de får båda två allt göra en del tråkigt med, som att hjälpa till att städa och så, men i och med att vi har all tid i världen blir det också ganska roligt.
Ludvig är en städnisse, han städar hela lekrummet alldeles själv ibland, utan att vi sagt nåt om att städa.... Knasiga barnet, undrar var den ådran kom ifrån?

Ja kul att slippa stressa det håller Jag med om. Det är ej otrolig skillnad på sam nu och för ett år sen, nu kan man ha med honom i stan och i affärer! Så himla skönt.

Så söt hon är!

delvis *kl*

Lite nya på gullefjunet ;)

101121-048_118734978.jpg

101121-006_118734467.jpg

101121-022_118734545.jpg

101121-041_118734622.jpg

Ja jag vet att den röda polon är lite flickig :o men den var bara så söt på honom :D

Står blommorna möjligen längst in för att de är väldigt roliga att plocka blad ifrån? :angel: Våra blommor lever i alla fall ett hårt liv...

Och ja, hon är verkligen söt! :)

Ja, det är möjligt :angel:
Våra blommor har det också hårt (de som fortfarande lever). En galen unge som vandaliserar dem och dessutom en urusel blomskötare som aldrig kommer ihåg att vattna dem förän de ser riktigt bedrövliga ut... =)

KL

Här kommer några fler bilder på två sötnosar.

Sötnos på drygt 2,5 månad

Sötnos på 22 månader

och båda på en gång =)

//Julia

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 279
E
Hästmänniskan Detta kommer bli ett lååångt inlägg... jag måste få skriva av mig.. kanske finns det någon som kan känna igen sig lite. Även om jag ännu...
2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: ellan84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar