Bilderna syns inte?

_pirate

Trådstartare
Fick ett litet problem här på buke för ca. 2 veckor sen. Helt plötsligt kunde jag inte se användarnas(och mina egna) bilder när jag gick in på profilen.
Vad jag vet så ska bilderna synas under info-rutorna?
Vad gör jag för att åtgärda detta?

ps. Lessen om tråden hamnade på fel ställe, men hittade inte hjälp om det någon annanstans.

Sv: Bilderna syns inte?

Har du kollat dina inställningar i kontrollpanelen?

Redigera alternativ
Alternativ för trådvisning
Där ska "Visa bilder (inklusive bifogade bilder och bilder i

Tack för svar! Ska kolla detta. Det som jag tyckte var konstigt var att det ändrades av sig själv, jag rörde inga inställningar. Men internet spökar väl alltid lite ibland antar jag;)

Jag provade det du sa, men det fungerade inte heller. Nåt annat tips?:crazy:

Är det bara på Buke fenomenet uppträder?

Har du rensat tillfälliga internetfiler nyss, om inte, gör det.

Kolla oxå
verktyg/Internet-alternativ/avancerat, kolla så att visa bilder är ibockad.

Ja, det är bara här på Buke, + att det händer på olika datorer. det gäller inte bara den jag sitter vid nu, utan datorer hos vänner, släktingar osv. Det fungerar ingenstans:crazy:

Nått sådant har jag aldrig råkat ut för och det händer att jag surfar från annan dator än just denna då jag har tre burkar här hemma.

Inte har jag råkat ut för det någon annanstans heller.

Tyvärr kan jag nog inte hjälpa dig.

Har precis samma problem!! :devil:

Kan inte komma in på mina biler!! Länken är helt borta under profilen!!

Varför???

(kan ju tillägga att jag heller inte gjort några ändingar, de var bara borta en dag)

Idag var det ännu värre, nu kan jag inte heller se länken till bilderna under rutan med inläggantal osv. Syftar alltså på "Visa alla bilder inlagda av _Pirate" eller vad det nu ska stå.

Så för att se mina(och alla andras) måste jag gå in på "fotografier" och sedan söka på mitt eller användarens namn för att få fram bilderna:crazy: Irriterande!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Myrten
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
16 789
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 606
Senast: Pratsch
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 151
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025