C

charmisen

Min lillkille fyllde 1 år igår så jag passade på att knäppa lite bilder.

1

2

3

4

:love:

Copyright på alla bilder...

Sv: Bilder!

å.. är det en lejonhuvad ? Iså fall ha ja en sån em :D fast en ljuscremebrun . Superdupergosig :) Fin färg verkligen. >Tänkte fråga hur gammal han var men sen kom ja på att han va ju 1 :D hehe. Superfin iaf :D

Rebecka83 : tack så mycket. ja, han är helt ljuvlig :love:

Mandy_Loves_Vera : ja, han är lejonhuvad.. Tack så mycket :D

charmisen skrev:
Rebecka83 : tack så mycket. ja, han är helt ljuvlig :love:

Mandy_Loves_Vera : ja, han är lejonhuvad.. Tack så mycket :D

Å va gulligt. Men min har tappat sin "man" . men asså pälsen vid huvudet är inte alls lika lång längre. :(

åååh så tråkigt :(

Jag hoppas att Tintin behåller sin man, den e såå fin :love:

Åh gud! Jag som inte brukar gilla lurviga kaniner men det här var nog den sötaste kanin jag sett! :love:

Liknande trådar

Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
530
Senast: ameo
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 620
Katthälsa Som rubriken lyder, vår ena honkatt är dräktig och hon har inte visat tecken på löp nära inpå/innan vi upptäckte hennes dräktighet. Hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 008
Senast: Puffindog
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 453
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar