Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

Många här lägger in så fina bilder.
Jag har en katt som är så ofotogenisk man kan bli. En som alltid är ute eller krälar in i kameran.
Och sedan har jag min britt som nästan alltid är off-mode

94A1A024-6B75-4885-87D2-CCBBD52A1C6F-1651-0000044D64CB9BB6.jpg

Utom när hon tigger :love:

AD468D76-0FF7-4548-B5E3-677129BFAD2F-1651-0000044D743CDEA4.jpg

Hugger knappen!

Lilla Indian Summer har funnit sig väl tillrätta här hemma. Det tog bara ett par timmar tills hon vandrade omkring hemtamt. Nu äger hon både oss och lägenheten. Hon är en väldigt trygg liten kisse, otroooligt gosig. Följer mig som en hund, och älskar att pussas. På nätterna vill hon ligga sked eller vid kudden, och vid datorn ska hon ha musmattan som madrass o gärna min hand som kudde.

Här ligger hon i husses knä, helt utslagen på rygg med magen i vädret o sussar-

535510_10151516765162542_526130998_n.jpg

:rofl:

Är det någon här som vet varför katter tycker att det är så mysigt med kartonger?

Ja alltså.. först trodde jag att det bara var våra katter som råkade gilla kartonger (Socker, som vi har nu och vår förra katt), men jag har ju insett att så inte är fallet. Katter är nog helt enkelt lite knäppa :angel:

Slaka är väl det närmsta ja. Vad är det för sorter du har? Min minsta verkar vara lite känslig i magen så jag försöker hålla mig till det som jag vet funkar. De stora är inte lika känsliga men de behöver inte bebismat... De är tillräckligt tjocka ändå. :)

*kl*

Nu när vädret är så kasst befinner sig vår goding oftast i det här läget! :love:
(Och JA, det är han som är stor och inte själva fåtöljen som är liten :p, 7,6kg ;))

552132_10151147593528180_973719411_n.jpg

Jag letade efter dig (eller ja katten) igår, men hittade er inte. Gav upp efter en timme, kom tydligen precis när alla MCO:er var klara och så hittade jag bara tre MCO i burarna. Tråk!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
932
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
454
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 306
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Vad gör vi? Del CCIX