Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder

Jo jag vet faktiskt det :) lite därför hon hamnade på bild här inne när du tyckte det skulle vara fler britter i tråden :laugh:

Malla har badat! Det är utställning på söndag nämligen. När hon torkat hade vi lite soffhäng hon och jag. 2 nyduschade tjejer :D

27908_10151164510301158_1216833108_n.jpg

*kl*

Socker vänder på en femöring!
snabb.jpg

Allt ska undersökas noggrant, även den hemskt högljudda tingesten
DSC_00012.jpg

HUR tänkte jag när jag lät sambon skaffa ungkatt? På vilket sätt var det en bra idé? :mad:
katt.jpg

Just det, hon är ju sjukt söt!
IMG_0112.jpg

Se så hon njuter :D
IMG_0105.jpg

IMG_0101.jpg

Du som bor i Linköping (eller någon annan som bor i närheten och är intresserad) får gärna några påsar kattungemat av mig om du vill... Har lite för mycket foder hemma och vill inte blanda sorterna utan håller mig till en, tråkigt att slänga en del.

Iof... Kanske borde skänka dem till något katthem, vilket är närmast här? Slaka?

Kommer du dit på söndagen får du leta reda på mig och Malla. Hon har ett burskynke det står S*Palace&Main's Sparkle-icious i glitter på :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
0
· Visningar
150
Senast: EmelieW
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
Svar
18
· Visningar
932
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
454
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 305
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka