Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kom direkt att tänka på NBs med hästens namn
Måste finnas flera bukefalister som gjort tatuerat tillägnat en specifik häst, jag sitter och spånar. Visa gärna bilder på hur era ser ut
Måste finnas flera bukefalister som gjort tatuerat tillägnat en specifik häst, jag sitter och spånar. Visa gärna bilder på hur era ser ut
Hette hästen Cui Bono, eller är citatet bokstavligt?Tyvärr ingen på den läkt
Hette hästen Cui Bono, eller är citatet bokstavligt?
Men varför tatuerar man in en hästs namn och sedan säljer den? för det gjorde hon väl?Kom direkt att tänka på NBs med hästens namn
Men varför tatuerar man in en hästs namn och sedan säljer den? för det gjorde hon väl?
... vad hände?Hette hästen Cui Bono, eller är citatet bokstavligt?
Hon är 17. Tycker du verkligen det är lämpligt att tatuera sig som 17-åring? Lite som att tatuera in sitt favoritband som 17-åring - ingen bra idé.För att hästen betydde väldigt mycket för henne?
Hon är 17. Tycker du verkligen det är lämpligt att tatuera sig som 17-åring? Lite som att tatuera in sitt favoritband som 17-åring - ingen bra idé.
Nej, jag tycker generellt inte att en 17-åring ska tatuera sig. Å andra sidan vet jag flera som gjort det och de har inte tagit nån skada av det.
Men du frågade varför hon tatuerade in hästens namn och sedan sålde den, och det var det jag svarade på.