Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Oh jag har en sån där "bred last" bild med ;) Ska se om jag kan hitta den

Ja min har nästan ingen mage från sidan, men snett bakifrån har hon stor hängmage och bakifrån så är hon bred som ett hus. :p

Två bilder från sidan. :p
stell.jpg

ste-3.jpg

Senast ändrad:

Så ser min mest "erfarna" dam ut :p såg henne på sidan först och började undra om hon var dräktig.. sen såg jag framifrån :D Då var detinget tvivel. Hon växer på bredden :p

och med solette är det precis tvärtom:D jäääättemage från sidan men syns inte så mkt fram-bakifrån.

342 dagar idag & juvret är fortfarande borta sedan det "försvann" igår. Tror ni jag vågar att sova hela natten?

*KL
Äntligen!!!! Idag på dygn 352 kom våran Chirlon-Ganescobäbis :love:
Stoföl brun med stor bläs och vita strumpor på båda höger :)
Vet inte hur man lägger in bild :(

*KL

GRATTIS!!! Vilken väntan ;) . Gott när det är över. Ser fram emot att se bilder.

Grattis!

du måste lägga upp dina bilder på exempelvis pixbox och när du gjort det kan du lägga upp dem här.

*KL

Grattis!!
Ladda upp bilderna på en fotosida, t.ex. photobucket, pixbox eller postimage.org. Sedan tar du bildlänken från albumet och klistrar in här med hjälp av den tredje ikonen från höger ovanför textrutan :)

320 dygn idag, hoppas jag slipper vänta till 352 den här gången, det var slitigt ffa för nerverna :-S
Inget nytt här annars, juvret i stort oförändrat kanske något lite mer men inte så att jag har börjat vaka. Kollar henne vid kvällsfodring och har kameran på och kikar det sista jag gör innan jag går och lägger mig. Tänk vad man kan längta så här på slutet, det är inte klokt!

Min Roshana (e. Jimtown/Concorde) er i dag på døgn 341 av drektigheten. Hun hadde beregnet termin 14. april, men vi venter fortsatt.

Her er et bilde fra døgn 326, 4. april. Magen er ikke akkurat liten... Hun er drektig med Cortado.

IMG_2441-1.jpg

Ja man längtar som sjutton! Imorgon är solette på dygn 300.. så jag får nog längta lite till men inte alltför länge hoppas jag. Runt 330 blir perfekt, visst?;)

Terrores jättegrattis!!!:banana::banana::banana:

KL. ùna har inga planer på att kläcka... Har knappt fyllt juvren alls. Men hon betäcker 26åriga Svala med god vigör och iver. Svala är jättenöjd och brunstar som en galning:crazy:

335 idag.

Zwaantje kniper. Hon gillar nog inte vädret:). Idag är det 330 dagar, men jag ser inte något som tyder på att det blir föl idag. Juvret är stort, men hon har inte släppt ner i spenarna. Vulva svullen och bäckenbanden lite mjuka. Så har hon sett ut läääänge nu. Hon är väldigt trött och går som en sengångare till hagen. Ligger ganska mycket och sover i boxen. Jag brukar titta extra på henne vid kvällsfodringen och så på kameran innan jag somnar. Om jag vaknar på natten (vilket händer när små barnen kommer), så tittar jag då. När hon visar några mer tecken, så ställer jag klockan och kikar på kameran.

Ja jag såg det på FB!

I natt föddes ett till litet föl! Min kompis sto fick ett mörkbrunt hingstföl med stjärn e. Johnson! :love:
Jag tror att han ska heta "All Inclusive". ;)

Ikväll kl nio på beräknat földatum kom det ett stoföl e: Ampere-Lauries Crusador-Absatz-Bleep. Brun, stjärn, nosbläs och en vit kota.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 225
Senast: Bison
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 393
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 640
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 750
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka