Bilder på Sawyer och Stifler!

Sv: Bilder på Sawyer och Stifler!

Jag ska göra en liten hemsida men för tillfället har jag bara bilder där så den är inte speciellt snygg... :D

Mmm...världens underbaraste råttor :love:

Knappast!
Min Lotta råtta slår allt!

Ja ja....dansa du som en banan men du har ingen aning om vad du snackar om. Lotta ÄR bäst. Det är inget snack om saken.

:D

Du är nog väldigt trött nu. Snackar i nattmössan och vet inte vad du pratar om.
:smirk:
Lotta :love:

Ja det gör du bra. Men att ranka världens goaste råtta har du ingen koll på *suck*
;)

Jodå, annars kan jag ju inte dansa banandansen.
Var med i skolan unge!
02-06.gif

Stackars förvirrade människa. Men du behöver inte skämmas för det. Det finns fler som inte har alla paddlar i vattnet när det gäller såhär viktiga frågor. Både du och jag VET ju att jag har rätt.
Skola? Ja det behöver jag inte längre. Jag har passerat det stadit för många år sedan. Gammal och vis är jag så hör upp......
Gå klart din skola du så ska du se att det klarnar.
Kramar från Lisa och Lotta

:D

Du må ha en massa år på pappret, men skolan måste du gå din arma unge. Du vet, man måste bli vuxen nån gång och glömma plugget får man icke!
02-06.gif

(Hmm... Är det bara jag eller har vi kommit bort från tråden en aning :angel: :D)

Vi kanske har kommit ifråb ämnet en aning. :D

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 588
Hästmänniskan Ni som jobbar med djur, eller relaterat till djur. Vad jobbar ni med och hur gick ni till väga för att nå yrkesrollen? Är intresserad...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Lucifer
·
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
519
Senast: ameo
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar