Bilder på olika hundhalsband

NoExit

Trådstartare
Vilket är eran favorit ??
DSC02802.JPG

DSC02788.JPG

39-4

87-4.jpg

47-4.jpg

Sv: Bilder på olika hundhalsband

Mja... Lite väl breda och fluffiga för min smak... Skulle vara 2:an om jag blev tvungen, och hade en riktigt söt vinthundstik.

Blä, inte alls min smak. Men så har jag en så vacker hund så jag behöver inte pynta ut henne med massa krimskrams för att hon ska synas:angel:

Beror helt på vad det ska sitta på för hund.
Inget av dem föll mig helt i smaken.

Inget av dom faktiskt, gillar bara vanliga läderhalsband med någon snygg nitdekor alt. pyttelite strass om man ska vara extrafin :D

Instämmer med föregående talare :D Ett läderhalsband med snygga nitar toppar min lista. Har ett antal...:angel:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
800
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
923
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 915
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 202
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka