Bilder på lilla Nikita

Novelette

Trådstartare
Nu var det så längesen jag bidrog med bilder på Nikita så här kommer några. Först från en spårning för en vecka sen och sen från doppet i Hjälmaren idag(var i med hästen också) :)

9580327.jpg

9580329.jpg

9580331.jpg

9580332.jpg

Hon hämtar in något från vattnet så det är därför hon håller munnen så knepigt.

Visst är hon go!:love:

Sv: Bilder på lilla Nikita

Hon är fruktansvärt fin. Jag är inte alls förtjust i taxar utseendemässigt i vanliga fall, så jag antar att din tjej är undantaget som bekräftar regeln. ;)

jösses vilken fin tax!!! :love: den där färgen har jag aldrig sett förr :)

Hon är jättefin, den lilla tjejen! Ännu finare IRL, Lotus hälsar med en liten puss på nosen:)

Vilken härlig färg din tax har! :)

Tack allihop:) *stolt*:o

Färgen heter tigerfärgad(blå) och är väldigt ovanlig på¨korthåriga taxar. Vanligare på långhår men då växer oftast det svarta över när de blir äldre så det syns inte så väl.

tua: Ja, hon har vuxit en del den lille skrutten:love:

Yeah: Vad skönt att hon bidrar till att göra sin ras lite populärare;)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 569
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 210
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 867
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka