Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tackar
När han inte försöker hålla koll på Gillie, Antares, Blomman eller någon annan häst som är i närheten så Han blir ju lite okoncentrerad ibland men än så länge funkar det bra.
Oooookej, jag är egentligen inte hoppryttare, men har börjat skutta lite med min häst så jag tänkte att vi kanske kan få vara med här Har köpt lite begagnade grejer så jag har en komplett utrustning, ska väl få tag i ett bättre schabrak och lite småsaker, plus ridbyxor och chaps till mig.
Anyway. Jag hoppade en del för sisådär 6-7 år sedan, inga höjder direkt men i alla fall. Känner att känslan börjar komma tillbaka nu när jag hoppar lite mer regelbundet. Min häst är ett 11årigt paintsto som aldrig hoppat innan, men hon tycker det är himla roligt och jag tycker att hon gör det ganska bra! Hon börjar få självförtroende, och hoppar hittills i alla lägen. På måndag ska vi rida våran första hopplektion!
Åh, tack. Hoppas du inte såg framridningen, gick så dåligt att jag var nära att ge upp. Har hemska tävlingsnerver. Ponnyn är en riktig hjälte som hjälper mig så mycket inne på banan.
Haha. Nejdå, jag såg dig bara på håll inne på banan och sen när du skrittade runt. Tänkte "Den där blondinen och den hästen känner jag nog igen!". Kul att få se en bukare i verkligheten sådär .
Nej det var jag inte. Min häst är ju lite kass för tillfället (läs snacktråden på ft). Dessutom hade hon aldrig fått plats på den där minibanan. Den måste passat din lilla som handen i handsken . Var där och kollade på en kompis bara .
Marty> Aha, tråkigt
Ja den passade honom bra o mig med. På stora banor hinner jag tänka o förstöra en jäkla massa. Ska göra ett försök i Heda på söndag.
Det är från en gård som ligger vid Strängnäs Kommer tyvärr inte ihåg vad den heter då det var min kompis som hade hästarna där och hon hade min lilla på utbildning ett tag.
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.