Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har äntligen börjat komma någon vart i hoppningen nu, tyvärr har jag bara kassa bilder från filmer. Ska skaffa en bättre kamera tills vi börjar tävla:
Hamnar tyvärr efter i sprången ibland men ska jobba på det:
Kul med fler unghästar i tråden!
Vad är det för stam på den?
Jag var iväg på dressyrträning med min -09a. Så ni får stå ut med att det inte är hoppbilder än Dock rider jag i en hoppsadel
Och ursäkta kvaliten, tagna från film.
hoppade lite terränghinder i torsdags , ngt av det roligaste jag och hästen gjort tillsammans , har aldrig haft ett sånt här sug på hindrena i banhoppningen
Vi har äntligen kommit igång igen jag och min donna efter diverse sjukdomar och skador i lördags fick vi även in en ny "liten" stjärna på 2½ år. (redan över 170cm..) men det kommer bli sjukt roligt att börja med denna speciellt nu när min kropp är ok igen. :-)
Buck: Vad härligt det ser ut! Jag vill testa terräng snart men får nog bli i vår när jag har mer tid och hittat bra träningsmöjligheter nära Stockholm.
*kl*
Några bilder från den senaste hoppträningen, bilderna är tagna från en film därav kvaliteten.
Här värmde vi upp och jag var inte beredd på att han tyckte det var lite för lågt.
KL
Rider några av stallets tävlingshästar o idag fastnade jag o en av dem på bild. Sto f-00 e. Landlord - Robin Z
En trevlig häst men stoor, jag har ju vant mig vid min lillskit nu
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.