Bilder på era niner

S

Samuraj

hej!
Nu vill jag se massa av bilder på era kaniner :banana:

Kan bidra med några..hehe..

Liggerfint.jpg

Smulan.jpg

Smulanleker.jpg

Sv: Bilder på era niner

Jätte söt :love:
åå så ´hemskt :cry: Vet exakt hur det känns :cry: :cry:

Kaninungar 4½ vecka (till salu) rasrena hermeliner:

{541ADA10-857B-4027-A04C-510F0BCEBD8A}.jpg

Siri, min 1 åriga utställnings och hopphona, dvärghare:
(har ej röda ögon)

{E0CF1C5D-4F37-4B82-B98E-EA7A3560A02D}.jpg

Alice strax över 1 år, hopphona som ska bidra till en ny ras, korsning dvärghare/belgisk hare:
(suddig bild)

{A6C38C4D-1500-42CE-9CB5-5CDBECCFA596}.jpg

Puff 3 år, vit blåögd renrasig hermelin, avelshona:

{E1304593-8469-44A7-AA72-269EEF3682BD}.jpg

Quintus, vildkanin/hermelin, väger bara 1,2 kg och till salu :angel: :

{C6F6E0C5-19FF-4290-B849-A895A25DCCA4}.jpg

Aravir Min Belgiskahare på 1½år

Ofelia och Linn Franskvädur och Dvärgvädur, båda kring 2månader på bilden.
De är egentligen mamma och systers kaniner, men "kanin-nappare" som jag är :angel:

Förra ninerna Kalle och Simon
:love: :love: :love:

här är min belgiska jätte Lina!

Lina3.jpg

Har även fått ta hand om en liten svart kanin för ett tag sen som ingen ville ha. Han var tydligen såld på djuraffär som dvärgkanin, men han är miniliten och har korta öron. Kan det vara en hermelinkorsning, kanske? Vad är skillnaden mellan dvärg och hermelin? (Har tyvärr inget kort på honom)

Min sista kanin dog i våras pga tandanomalii -har inte skaffat någon ny kanin -det blir nog när jag har en riktig trädgård, jag vill ha en ordentlig rastgård ute till dem :)
Sammanlagt har jag haft fyra kaniner, två hanar och två honor -fick min första när jag var fem och haft kanin i sammanlagt 17 år :eek: :crazy:

Gruppbild på tre döda älskade husdjur.
Kaninen Kalle Kanin Hugo the Hamster och Marsvinet Hubbe

{251592d6-3b14-4777-afa2-7e6ea00e48c0}.jpg

Min älskade kajsan som dog på dagen före min födelsedag för två år sedan snart, det var i samband med tredje vet.besöket på en månad för hennes tänder.
Enda bilden jag har på datorn, men Kajsan var liten, svart med gråa tassar och ett sjujäkla humör.

{e82acbf1-b0f9-469b-824f-f729543aafa3}.jpg

Kajsans morbror Skrajsan togs bort i våras som sagt -Skrajsans syster Baileys hade jag också -hon togs av en kompis karelare :crazy:

Bild på Kalle kanin igen :love:

Född 2/12 -88 död 11/12 -99

{4e7e6339-f45b-498a-a76c-a416acead12c}.jpg

11 år, inte illa!

mina grannars kanin (som de köpte av oss för en billig peng då de ville ha något djur och vi berättade att kaniner lever oftast 3-4 år, de ville inte ha något djur som de måste ta hand om MASSA år ifall barnen skulle tröttna efter något år..) blev dock ÄNNU äldre.. hela 15 år blev han! dog förra (eller var det förrförra?) året.. :D

"De tre musketörerna" verkligen ursöta tillsammans :love: :love: .

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 588
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 098
Senast: Maniac123
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 939
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar