Bilder på era lägenheter!!

Sv: Bilder på era lägenheter!!

20850980.jpg

Den där cirkelformade väggljushållaren är fin, men den bär nog dåligt omen. Jag brukar kolla på lyxfällan och i princip ALLA de varit hos har haft en sån där på väggen i vardagsrummet... Konstigt va?! :laugh: Kanske bäst att ta ner den :angel:

Haha... Jag trodde jag var knäpp och den enda som lagt märkte till det där ;) Men visst är dom fina :D

Lovar att sätta in bilder så snart flyttröran har blivit fotograferingsbar....;)

kl
Kök
24072136.jpg

Spis mm
Klösträdet

Sovrum

Hallen

V-rum

Min lägenhet ser inte snygg ut, för jag har inte köpt en enda möbel själv. utan varje möbel kommer från olika pers :p
så det är olika stilar blandat. vissa saker från mormor, vissa saker från mamma och andra ifrån pappa och så olika kompisar :angel:
längtar tills man har egna pengar och kan köpa egna möbler. precis det man vill ha :D

men en tvåa på 52kvm för 700kr i månaden är inte illa ^^

Vår lägenhet som från och med första december inte är vår länge *separationsångest*

kket13_17114538.jpg

hallen_17114576.jpg

matplats_17114598.jpg

p1030047_17114920.jpg

balkong12_17115025.jpg

förstår att du har seperationstångest, skulle jag också få :p

en riktigt fin lägenhet

Himmel vad ljus och fin lägenhet! Riktigt stilren.. Jag har faktiskt haft samma fondvägg som är på den andra bilden. Den gråa med blommor!

Kan ju i alla fall lägga in en bild på min mysiga läshörna i sovrummet, det enda som hänt där sedan bilden togs är att jag investerat i en fotpall för en femtiolapp på auktion...:D

IMG_6426.jpg

Själv är jag rätt så nöjd över min lilla köksrenovering. Släkten håller ett vakande öga på mig varje morgon när jag äter frukost... :)

imgp0530bxe1.jpg

Åh, det är den jag tänkte köpa på onsdag :D, är den bra?

Haha, såg ditt svar först nu, men jag älskar soffan. Har man bara dammsugare är den t.o.m. lätt att hålla fri från hundhår :D (vilket jag inte har - än...)

Har du bilder på hur den ser ut i ditt hem? (eller ska jag kolla i den här tråden först innan jag ställer frågan?)

:love: Åh vilken fin lägenhet! Precis min smak. Den plus Derivatas balkong och jag är nöjd :D

Snyggt! Men jag kan inte riktigt skaka av mig känslan att det inte bor någon där i lägenheten på bilderna. Är du nyinflyttad/nyrenoverad i lägenheten? Eller är du bara onaturligt bra på att inte boa in dig, stöka till och sprida personliga saker kring dig i din lägenhet? :D Inga tavlor, inga älskade gamla fula möbel-/prydnadsminnen, ingen linsluskatt, inget halvt urdrucket glas vatten, ingen malplacerad tidning eller penna som man glömt på nåt halvungangömt ställe, kort sagt inget som minner om att det faktiskt bor en eller flera människor där varje dag... Men det känns säkert mer ombonat när det är lite mer tända lampor och det är människor som rör sig i rummet!

Liknande trådar

Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
796
Senast: MiniLi
·
Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
801
Senast: jemeni
·
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Badger
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 701
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2