Bilder på era badade hundar!

Sv: Bilder på era badade hundar!

Fina bilder=)

Här kommer mina från förra sommaren då jag inte har några nya. Sorry för stora bilder.

Fullt ös
Bild29355.jpg

Dålig hårdag?
Bild08666.jpg

Plockar upp stenar på botten
Bild1299999.jpg

Bild018.jpg

Jag har inga bilder på när hon badas för att bli ren,den proceduren kräver sitt jobb,så kamera då,det är bara att glömma,men andra badbilder finns(för att bli skitig..)
19943567.jpg

19729012.jpg

19729011.jpg

IMG_7778.jpg

Den här bilden gillade jag :love::love: Så himla fin hund och bilden är så vacker!:bow::laugh:

Här var han inte så gammal och vågade inte gå i så långt,
men magen och benen är ju blöta i alla fall. :D
DSCN2902.jpg

Samma dag i vattnet
chicobada.jpg

Här var han (faktiskt) också blöt en bit upp, även om det inte syns så bra.
chicoaw.jpg

Sacco var en liten plutt förra sommaren och vågade inte mer än titta på vattnet ;)
saccokarstop.jpg

Det blir nog många fler badbilder denna sommaren! *Längtar* :bump:

En bad(dusch)bild hemifrån också!
DSCN2212.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
782
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 969
Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 315
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 910
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka