Bilder på er!!

F

froggy

Någon som har bilder på sig och sin häst från tävlingar inom distans? Och berätta gärna lite om er själv,och vad det var ni tävlade i, osv. :)

Sv: Bilder på er!!

CZ.jpg

Göingeritten 2006 80km. Förlorade spurten o blev 2:a.
// Linda

rimbo%20057.jpg

Rimboritten 2006, 80 km. Kom sist av alla med god marginal, ändå ett av mina bästa rittminnen. Jag höll mig till planen och kunde galoppera in i mål på en häst som hade orkat en slinga till. Det kändes som om det föll ner många poletter denna ritten, både hos häst och ryttare.

9Greveritten-05.jpg

Målgången i Greveritten 50km. Försök bortse från mina händers märkliga placering å den fruktansvärt fula hjälmen... :angel:

Vilken vacker häst o vad pigg o fräsch h*n ser ut! :love:

Camilla & El Sobra ox f: 2000, e: Elcatero u: Soza ue: Glaz.
070429-49.jpg

Björkviksritten 070429 T50 km, 8:a av 23 startande.

070526-62.jpg

A9-Ritten 070526 T50 km, 2:a & BC av 34 startande. Ingrid Berg & Shikko tv. som blev 1:a. :banana:
Sobra ser halvdöd ut, men hon har förmågan att koppla av när tillfälle ges.;)
/Camilla

Någon som har bilder på sig och sin häst från tävlingar inom distans? Och berätta gärna lite om er själv,och vad det var ni tävlade i, osv. :)

Här är jag och Zloty Zadac i Danmark. Red 80km och kom 4:a!
12.JPG

;) Fel bild...

2.JPG

Och en på mig och mitt sto Zlota Goraczka, A9-ritten, godkända runt!
1.JPG

För att det är skitsvårt att hitta bomsadel som ligger 100 året om och genom hela ritten.
// Linda

Jag fattar inte hur jag ska göra för att infoga en bild i meddelandet. Hjälp! Någon? :)

Jag fattar inte hur jag ska göra för att infoga en bild i meddelandet. Hjälp! Någon? :)

Hej!
Bilden måste finnas på någon webbplats för att kunna infoga den i meddelandet. När den finns på en webbplats så klickar du på ikonen "infoga bild" och skriver in adressen till webbplatsen som bilden finns på.
/Camilla

Själv heter jag som mitt namn här är och finns också på Nerikes Distansryttarklubbs hemsida presenterad.

Hälnsing Maja

Liknande trådar

Tävling Hur gör ni utseendemässigt med era hästar innan tävling? Duschar ni de? Gör ni något speciellt? Skriv gärna vilken gren ni tävlar i 🥰
Svar
8
· Visningar
937
Senast: Freazer
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 618
Senast: Badger
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 556
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar