Han är väldigt kompakt Skulle tro att bara hans huvud väger dubbelt så mycket som AlesJösses, och jag tycker Ale är kompakt byggd!
(Gött för övrigt att det skiljer typ 4 dagar på de här bilderna.. Den översta är först )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är väldigt kompakt Skulle tro att bara hans huvud väger dubbelt så mycket som AlesJösses, och jag tycker Ale är kompakt byggd!
MER vatten!Det hjälper fan inte alltid det heller
Börjar nog bli mer muskler än vad jag fattar på Chess. Tycker att 32,6 kg låter himla mycket Men hon är inte precis tjock heller. Svårt att se med alla päls men känner man på henne så känns hon fin.
Är det en hoffe? Jättefin! Vår hane väger drygt 45 kg, så tycker inte 32 kg låter mycket på en tik.
Japp en hoffe
Nej det kanske inte är det. Jag har tyckt hon legat bra runt 29-30 kg men hon är 1,5 år nu och har väl börjat muskla på sig en del så det är där kilona sitter Har ganska nyligen bytt foder också så jag vet inte exakt vilken mängd som passar henne så jag blir väl lite nojjig för det också. Vill inte ha en tjock hund
Vart kommer din hoffe från?
Från Bergenhov's kennel. Din då? Är Chess hennes "riktiga" namn? Vår hund har faktiskt en dotter som heter Chess i ungefär den åldern, vore roligt om det var samma!
Så fin han är!
Hässlehoffs Chess Zazudotter heter hon så vi använder hennes riktiga namn Hennes pappa är dansk och smt
Han är i kanonform, hundskrutten, men han är så illa byggd att det aldrig ser bra ut ändå!
väldigt raka knän och bogleder, brant bog och ganska kort bröstkorg.Det vore intressant att höra varför han är illa byggd enligt dig?
/Exteriörnörden