Man kan säga att Karlas form har ändrats en aning av att hänga med oss i ett par månader!
Från ganska slätstruken och odefinierad
Till betydligt mer slimmad och med antydan till muskler genom luddet!
Fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan säga att Karlas form har ändrats en aning av att hänga med oss i ett par månader!
Från ganska slätstruken och odefinierad
Till betydligt mer slimmad och med antydan till muskler genom luddet!
Tre stollar i rätt bra form
Hoho, brolierlåren!
Vi har sett Otis broilerlår i någon annan post tror jag. Det är ju bara så mycket lättare att fånga med den där släta pälsen!
Väldig skillnad i hundar ja! Lilla terriern härhemma väger ju bara något kilo under shiban trots att det skiljer mer än femton centimeter i mankhöjd och en del i längd också - de bygger helt enkelt inte massa på samma sätt trots att de får precis samma träning.
Naturligtvis mer självklart hos mina som är helt olika hundtyper, men ändå. Det säger en del om hur det skiljer mellan dem inte bara mentalt, utan fysiskt också. Olika rörelsemönster och förutsättningar.
Olika förbränning också. Den lilla äter mer än den stora och är ändå lättare att hålla nere i hull. (Eller snarare svår att hålla uppe trots att hon är som ett tomt stövelskaft.) ^^
Det var kul att se er härom dagen! Synd att det blev så stressigt när vi skulle in så ber om ursäkt om jag var otrevlig..
(Foton av Maja Lind)
Tycker ändå att Bettan är i rätt bra form även fast att förhoppningen är att hon ska bygga en hel del muskler i sommar. Men med tanke på att hon först nu börjat äta nästan ok så är jag nöjd över vad som åstakommits