Det känns som att han och min är rätt lika i kroppstypen? Eller?Han är i kanonform, hundskrutten, men han är så illa byggd att det aldrig ser bra ut ändå!
Och han är himla fin som klippt Ser typ ut som en unghund
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det känns som att han och min är rätt lika i kroppstypen? Eller?Han är i kanonform, hundskrutten, men han är så illa byggd att det aldrig ser bra ut ändå!
Boss alltså @Migo Jag sitter inte och berömmer min egen hundOch han är himla fin som klippt Ser typ ut som en unghund
Jag fattade detBoss alltså @Migo Jag sitter inte och berömmer min egen hund
Fin hund bakbenen Framdelen trevlig den också
Kan undra varför många Australian kelpies som avlas mot "vallning" har kassa vinklar, framförallt i bakbenen, när så få border collies har det.
Farligt att titta i denna tråd, måste kanske sälja det nybyggda huset och köpa en gård som ursäkt för att skaffa en BC
Alltså, jag fattar inte att hon inte väger mera! Hon är ju ett rent muskelberg Men hon måste ha en rätt nätt benstomme?
Hon har nästan hälften så stora tassar som Karla, som är lika hög. Det är en liten hund, på alla områden utom muskelmassan och tjockleken på pannbenet! . Innan jag vägde henne i vintras gissade jag på att hon skulle väga 14-15 kg, nu tror jag hon ligger på ca 18.
Äntligen en bild på hundskrutten när hon står som hon ska!
Ja, hon är en effektiv fartmaskin med grym manövreringsförmåga! Säkert agilityfolkets våta drömAlltså #funktionell #asläcker
(Ja jag är #hastagmissbrukare !!)
Lite dragster över den bakdelen (som det ska vara)Äntligen en bild på hundskrutten när hon står som hon ska!
Lite dragster över den bakdelen (som det ska vara)
Hon ser ju inte alls ut som de BC man ser på stora utställningar