Bilder på alla 170cm ryttare!

Sv: Bilder på alla 170cm ryttare!

Du har inga ridbilder på din hemsida, emn här är en bild jag tog från din hemsida och lägger upp här:
Thora__T_ta_o_Pinnen_jan__06_008__2_.jpg

Såhär gjorde jag: Jag öppnade förnstret med bilden på din hemsida och högerklickade på den. Valde kopiera bildadress. Sedan klickade jag på den här ikonen:
insertimage.gif
här ovan svarsfältet och placerade muspekaren i rutan som kom upp, högerklickade och valde klistra in! Voila!

Lycka till!

/Malin

okej, innan kunde inte molvi trava knappt.

när vi köpte bootsen har traven kommit som
ett brev på posten och det har funkat kanon !

Lånar knapp> Okay någon ska ju sätta standarden uppåt :cool: Är 183 och väger 88kg och Ódinn är 140cm:

Odinn-pa-stranden.jpg

Och den här järnhästen är bara 70cm :cool: :D

Rolle_hoj.jpg

Rolle på Österlen
Islandshästar på Lösdrift

bild.jpg

Lägger in en bild i tråden också nu när jag är hemma...

Är som ni kan läsa i ett annat inlägg i tråden 176 cm lång och tjock (men det jobbar vi på). Kjarni har inte problem med att bära omkring på mig och jag försöker anpassa största delen av ridningen efter min storlek t ex att jag leder när jag skrittar av och sånt.

Tack så mycket för hjälpen Freyr! Ska försöka lära mig det här nå´n gång. Har tyvärr inga ridbilder i datorn ännu. Har en del på papperskort, men de ska få stanna där de är.:angel:

*Lånar knapp bara*
SIST jag mätte mig var jag 175 eller lite kortare. Var länge sen nu men jag tror och hoppas att jag inte växt. Rider förutom islandshästar också ponny just nu :D
Jag på Rosti, ca 133-135:
Rostiochjaghoppar060203.jpg

Rosti060106bild2.jpg

Rostiochjag051111.jpg

Och här är jag på Kopur, några cm större än Rosti men bara hälften så bred:
Kopurochjag060312.jpg

Kopurochjagigen060312.jpg

Blev kanske lite många bilder men jag tycker man ser så dåligt på alla :crazy:

askur_tim2.jpg

Jag är 167 och Askur 140

askurtolt.jpg

Samma häst men med en ryttare på minst 185.

Tim_Indis.jpg

Jag 167 cm på Indis knappt 130 cm.

Svartenmix.jpg

Jag 167 cm på Svarten 129 cm

Det är inte centimetrarna det hänger på :cool:

Ryttaren runt 170cm och hästen runt 140:
visaFullImage.asp
:cool: :D

hittade en till bild från sidan, där ser man la lite mer...
visaFullImage.asp

Senast ändrad av en moderator:

Josephine skrev:
:bow: Underbar häst, vilken utstrålning:love:
Jag kan lova att den där hästen känns större än de flesta! :love: Jag skulle aldrig kunnat gissa att han bara var 128 cm hög. Och jag är ändå 175 cm lång. ;)

/Erica

sambaengi skrev:
Har sagt det förr men det tål att sägas igen: Ni är ett mycket harmoniskt team du och din häst på varenda bild av er! Just så här skall formen se ut i tölt! Jättehärligt att se!

Tack så hemskt mycket!! :bow: Blir helt otroligt glad av dina fina ord!! :)

Skreppur: Tack så jättemycket! :) Äsch, inte ska du ha komplex! Tycker inte att det ser ett dugg konstigt ut att man är lång på islandshästar... dessutom är ju nästan alla det, orka bry sig liksom ;)

Silverkedjan skrev:
Svartenmix.jpg

Jag 167 cm på Svarten 129 cm

Det är inte centimetrarna det hänger på :cool:

Åååhh, den där hästen tyckte jag om! :)

Ponnies, isisar, på typ, 120-130, kan man inte bara ta lite sats och svinga sig upp utan att ta hjälp av stigbygeln eller en "låda" ?

Underbar pålle!

Ponnies, isisar, på typ, 120-130, kan man inte bara ta lite sats och svinga sig upp utan att ta hjälp av stigbygeln eller en "låda" ?
Jo! Men det gör jag på min 1,50cm-häst ochså ^^

Liknande trådar

Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 763
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 384
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 140
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
712
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka