Kan förvisso förstå ridförbudet när det är allmänna badplatser.Sånt borde också vara förbjudet att göra. Ok, ha vissa tider för ridning då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan förvisso förstå ridförbudet när det är allmänna badplatser.Sånt borde också vara förbjudet att göra. Ok, ha vissa tider för ridning då?
Kan förvisso förstå ridförbudet när det är allmänna badplatser.
Vissa är nog lite känsliga, vi lever ju i det mest lättkränkta land ju.Fast i typ oktober borde man få rida.
Rutan ser så härlig ut
Mmmm kan nog behövas, den lilla sötnosen behöver kröka på sina straka bakben!
Gick 90 felfritt i helgen! Duktig irländare
Max har fått nöja sig med träning
Alla irländare är duktiga!
Vilken bana är det? Ser trevlig .I helgen hade vi 2 dagars träning för Magnus Gällerdal! Första dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig när jag trillade av lite nesligt strax efter att vi börjat hoppa, vi var inte ens i närheten av ett hinder när hon skyggade för en nåt i en stenmur (en sten?) och jag duttade av. Luftvästen löste ut och Rutan drog till skogs... Galopperade några km på hemväg (inklusive på asfaltvägen) och vi hittade henne gåendes på stigen hemåt så småningom. Så fick vi rida i gruppen efter istället, och det blev en lång dag för lilla Rut. Idag hade jag träningsvärk i hela kroppen efter att ha joggat runt i skogen i ridstövlar, och hon var nog också lite mör.
Kanske var bra att hon gått så mycket dagen innan, för det blåste storm och allt var farligt tyckte hästarna. Hon har gått framåt jättemycket bara på senaste veckan, idag drog hon inte iväg nånting. Blir hon ofokuserad eller för vinglig, så tar jag ner henne i trav. Låga hinder och bara lära känna varandra.
Irländska hästar bryr sig inte om gravar.
Däremot rosa soffor!! Vi kunde bara hoppa med 2 stora infångare...
Vilken bana är det? Ser trevlig .
Aha det förklarar att jag inte kände igen den ^_^ kände inte ens till att där fanns en terräng bana .Bräkne-Hoby!