Bilder och filmer 2015

dsc2922_55dc5a75ddf2b319a3ca93cf.jpg

Gammal bild från i somras, men har ej visat den i tråden. Nu vill jag att vintern ska gå fort så vi får börja igen!

dsc2922_55dc5a75ddf2b319a3ca93cf.jpg

Gammal bild från i somras, men har ej visat den i tråden. Nu vill jag att vintern ska gå fort så vi får börja igen!

Jag med!! Jag ska flytta ner till skåne 1 mars till typ sommaren tänkte jag.. jag orkar inte åka så långt och så blir det för dyrt så jag kläckte den briljanta ideén att det är mkt enklare att bo därnere :idea: Det blir Hille och mörkgrå som får flytta med.. förhoppningsvis kan jag skaffa en häst till därnere .. känns lite trist att bara tävla EN häst i fälttävlan när man ändå bor där och har såpass mkt ledig tid som jag ändå kommer ha!

"Sambon" blev inte jätteglad men han accepterade faktum (som om han hade haft något val) :angel:

Jag vill också åka till Ljuslingbacken och prova fälttävlan. Är ruggigt hopprädd när det gäller bommar men terränghinder har alltid gått bra. Min nuvarande häst är en riktig klippa, valack f:07 e: Laptop som jag fött upp själv. Går fram överallt och hoppar allt. Har en del "terränghinder", typ stockar, i hagarna hemma och till våren har jag tänkt att utöka dem med lite mer annorlunda hinder.

Film från förra året, min kusin rider. Hon är totalt orädd.

Jag tog fälttävlanskort någon gång runt millennieskiftet och startade ett par gånger med varierat resultat. Har tävlat på Ljuslingsbacken med min hästs mamma. Vi gjorde vår bästa dressyruppvisning någonsin, resten gick åt helvete. Men vi kom över det läskiga vikingaskeppet. :up:

@Speedway Ja, går det alltför långsamt hinner man kanske bli gammal och dö innan man kommer över första hindret...:angel:

kl
Tränar ni på ridbana under vintern, typ teknikhinder? (glömt vad de flesta heter) Spets? Det smala? Olika linjer? Vore kul att se filmer för inspiration.

Jag kunde se och jag har inget konto :)

Såg fint ut!

Ibland undrar jag om inte min mamma och du har jobbat på samma ställe. Min mamma pratade ofta om en duktig hästtjej och jag får en känsla av att det kunde vara du.

Ja det finns ju bara en hästtjej i hela kba som arbetar och det är jag :D
Vart är det arbetet?

Ja det finns ju bara en hästtjej i hela kba som arbetar och det är jag :D
Vart är det arbetet?
Ha ha ha! :D:D

Det är saker som hon sa som stämmer in på dig och så något som du skrivit som jag reagerade på. Behöver givetvis inte vara du :)

Det är för fyra år sedan och då jobbade hon på Kolla äldreboende.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 873
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 840
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 153
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 968
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama