Så du menar att det finns en till tjej som tävlar mycket och har en grå häst i Kungsbacka@Tora jag har aldrig jobbat där... Det kanske finns två hästtjejer i kba som jobbar
Osannolikt!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så du menar att det finns en till tjej som tävlar mycket och har en grå häst i Kungsbacka@Tora jag har aldrig jobbat där... Det kanske finns två hästtjejer i kba som jobbar
Åhh va fin Max är! Jag vill också ha en övervuxen fin ponny (ja, enligt vissa ryttare har jag en övervuxen connemaraponny men hon är nog lite för övervuxen). Har ingen aning om vem @Wilisia är men det måste vara en bra person, hon är ju här och hon har en söt Max.
Hahahaha vilken tur att vi "känner dig" då @Wilisia annars hade du nog fått en hög med såna här när du skriver att er "första tävling" var en H100....
Åhh va fin Max är! Jag vill också ha en övervuxen fin ponny (ja, enligt vissa ryttare har jag en övervuxen connemaraponny men hon är nog lite för övervuxen). Har ingen aning om vem @Wilisia är men det måste vara en bra person, hon är ju här och hon har en söt Max.
Nu vet du vem hon är
Hahaha! Jag hade kanske bara ridit en 100 innan, men jag hade ridit ett 20 tals 90 året innan och tränar terräng minst en gång i veckan (ja, på olika hästar) och på Max så känns 100 jättelågt
ÅÅ, men va har du för häst då? Jag har ju noll koll!!
Min är också nästan en övervuxen Connemara. Fast hon är bara hälften Connemara. Jag vet inte riktigt hur stor hon är, men så länge jag inte har mätt henne så kan jag ju hoppas att hon är 155 cm åtminstone.Har en som är häst, 160, men hon blir ändå kallad connemaraponny! Visst att hon är lite knubbig, mycket hår, beter sig som en stoig Mulle, men hallåååå! Mamman var irländsk sport häst
O nej, hon ska inte gå på regelrätt bete fler somrar i hennes liv
Min är också nästan en övervuxen Connemara. Fast hon är bara hälften Connemara. Jag vet inte riktigt hur stor hon är, men så länge jag inte har mätt henne så kan jag ju hoppas att hon är 155 cm åtminstone.
/Lady_S
Jag tycker att det funkar ganska bra!Jag kör samma teknik fast tvärt om på min tvååring. Så länge jag inte mäter honom är han fortfarande C-ponny.
Jag tycker att det funkar ganska bra!
/Lady_S
Fast de mätningarna kan väl skilja flera centimeter gentemot en regelrätt SvRF-mätning på klinik?Ja, fast jag tror att min illusion kommer gå förlorad i höst när han mäts på treårstestet. Hoppas det blir ett i Timrå.
Fast de mätningarna kan väl skilja flera centimeter gentemot en regelrätt SvRF-mätning på klinik?
/Lady_S
Har en som är häst, 160, men hon blir ändå kallad connemaraponny! Visst att hon är lite knubbig, mycket hår, beter sig som en stoig Mulle, men hallåååå! Mamman var irländsk sport häst
O nej, hon ska inte gå på regelrätt bete fler somrar i hennes liv