Bilder och filmer 2014

Sv: Bilder och filmer 2014

Cinna är ponny och hon är inte särskilt söt :p För mycket åsna över hennes öron och dessutom har hon en fånigt liten pannlugg :o (Hennes dotter är ju klart sötare och dottersonen är ju ett under av ponnysöthet. Kanske blir de sötare för varje generation? :D )

Hoppla hoppla, så kan det ju också gå :o Hoppas det gick bra för dig!

Någorlunda kontrollerat räcker i februari ;)

Senast ändrad:

Cinnas syster var (är?) inte heller ponnysöt utan såg som unghäst mest ut som en liten fullblodshäst med lååånga öron. :p

Min mamma stickade en tröja till mig med hästmotiv och förlängde öronen jämfört med vad mönstret angav... :o

Ser fint ut!

Idag har vi hoppat i ett stoort ridhus, 100x40m. Bra med lite utrymme så man hinner svänga och få ordning på galoppen. :D

Vi skuttade en liten bana på runt metern idag. Väldigt nöjd.med hästen, inte lika laddad som på Hassö-träningen förra veckan och.lite mer ridbar mellan hindren. :)
http://youtu.be/Qj6DUS4HuPQ

PK fiiin. :) När skulle du fixa tänderna?

Vilken av systrarna? Cinnas mamma var ju också lite åsnelik men på plussidan får man ju nämna temperamentet (som iofs också var lite åsnelikt) :)

Så charmigt med tröjan! :D

Magie Noire.
Ja gud Korall var varken ponnysöt eller fullblodsädel, varken hon eller mormor var några favoriter hos mig eg, jag ville ha en Inver - Blondie-avkomma istället.
Fast vänta, det hade jag ju innan. :o

Aha, jag vet faktiskt inte om hon lever. Lever hon så fyller hon ju hela 30 år i år :eek:
Undrar om jag hann träffa Rosie, tror att jag gjorde det men är inte säker. Det är ju trots allt rätt länge sen isf.
Vilken Inver-Rosie-avkomma var det du hade?

Diamant, Inver - Blondie. Ägdes av en arbetskamrat till min pappa och jag fick ha honom som min. :)

e: Mac Dara IRE 91
u: Keogh's Grey IRE 2074 - Inver Rebel IRE 93

Mormor till min Cinna :) (Och således mormors mor till min Peia och mormors mormor till min Keso :p )

Cinna är ponny och hon är inte särskilt söt :p För mycket åsna över hennes öron och dessutom har hon en fånigt liten pannlugg :o (Hennes dotter är ju klart sötare och dottersonen är ju ett under av ponnysöthet. Kanske blir de sötare för varje generation? :D )

Ang pannlugg. Tiger får vinterpäls i sin. Inte okej!

Aha, vilken lyx! Tävlade du honom också?
Bara ett par gånger på klubbtävlingsnivå skulle jag tro (det här är ju typ 30 år sen :p) och sen köpte vi Fia (som Magie Noire hette hemma, född på Sofiadagen 15 maj).
Hon däremot tävlade upp till MB som 6-åring.

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 573
Senast: hundtant
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 253
Kultur Vilken film tänker jag på? Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans. Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Sel
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter När Emiliano Portale och hästen Future hade avslutat dressyrprogrammet som del av fälttävlan i OS rann det blod från munnen på hästen...
Svar
0
· Visningar
130
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama