Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

Jag tycker din "riktiga" häst är jättefin!!:love: Och bry dig inte om poängen, min gamle Grå fick skitpoäng han också på 3-års men gick iaf 125 hopp, MSV C dressyr o ett par starter i *-igt så så himla dålig var han nog inte!;) De där bedömningarna ska man nog bara åka på när man har en renodlad hopp eller dressyrhäst som är lite "mer" än en vanlig häst. Annars sitter man där med besvikelsen i halsen trots att man vet vilken fin häst man har.

pulkaskurk: Jag beundrar dig som övervinner ditt handikapp så bra! och din fantastiska häst, jeeesus vilken häst!:love::love:

Mister Pooh hade 5-5 på hoppningen på 3-års och det har ju gått hyfsat bra för honom ändå ;)

Hyfsat. Bor på samma gård som han gör så jag tänker på det lite då o då :D

Min häst kan nog gå MsvC i höst, hon gör allt i hagen, piruetter, förvänd galopp, byten, springa på två ben, studs, höga framben :p Hoppas det ingår i programmet :D

Om hon springer på frambenen enbart så får du extra poäng medan bakbensspring ofta betyder avdrag...;):D

pulkaskurk: Jag beundrar dig som övervinner ditt handikapp så bra! och din fantastiska häst, jeeesus vilken häst!:love::love:

Tack :) hihi jag har världens bästa häst! ;) :love:
Jag avgudar henne verkligen när vi kommer till allt inom hoppning!

Skönt att du inte åkte av och slog dig. En riktig klippa till häst har du.

Hehe ja det var verkligen skönt! Ja en klippa är vad hon är! :D

Vilka fina bilder på er!
Din häst ser ju också ut att vara en underbar klippa och kvala in i världens bästa häst klubben :)
Jag blir så avis när jag ser hur ni kan rida i vattnet sådär! De få ställen vi kan rida sådär på här är fulla med kopparslagg och det är inte något trevligt underlag :(
Underbara vackra bilder på er, såna där man blir glad av! I like!

Senast ändrad:

Jag behövde inte oroa mig för en helbrun utan tecken ;)

Med stammen Hip hop- Phaeton X borde ju denna kunna bli en ganska skaplig fälttävlanshäst tycker jag :)

:love: men fy så söt! Tå töt liten mule och pömsiga små töta ögon :love: vill också ha föl!

Nämen, vilken PUSS-mule!!! Massa söt och självklart en blivande fälttävlanshäst :). Grattis! :love:

Bison: otroligt härliga bilder :). Eftersom jag bor i samma område i Sverige som du blir jag nyfiken på var det där kan tänkas vara? Jag vill också rida i vatten sådär :). Ser så himla mysigt ut!

Vilken underbaring, så fint tecknad!

Marty> Det är i Lemunda, Motala. Kompisen bor på en gård där och stranden ligger på deras mark, helt perfekt. Tar inte lång tid alls att köra dit hästen :-)

Klart den kommer bli fälttävlanshäst!! Superfin liten unge! MED VITT!!! :D

Här kommer lite bilder på mina blivande fälttävlansstjärnor!

"Itzy" sto f. 2013 e: Cosemo (Contender - Caletto I - Lord) u: Zamona xx
img_6093_51ab1fbcddf2b33a58702470.jpg

img_6025_51ab1f38e087c31f26e82f6b.jpg

img_5943_51ab1ea09606ee625e482ee8.jpg

"CC" hingst f. 2011 e: Algot (Cardento - Corland - Marcellus) u: Zamona xx
img_6263_51ab0dd3ddf2b33a74cc26b4.jpg

img_6183_51ab0dda9606ee510e1979ae.jpg

img_4224_519a2d2a9606ee250f90d625.jpg

img_4332_519a2d62e087c357421224ce.jpg

img_43132_519a2d0de087c35749bf3342.jpg

..och världens finaste mamma-häst Zamona f. 2001 e: Zaffaran - Strong Gale - Deep Run
img_5929_51ab1e8fddf2b33a27b33bb2.jpg

Du har så fina hästar! :love:

Här kommer en bild från senaste träningspasset. Superfin pålle! Jag har tyvärr stora problem med min sits, jag hänger liksom inte med där uppe! Hans galopp kändes helt fantastisk, han kändes självbärig och han hade härlig framåtbjudning! Vi kanske är på G ändå?

_IMGP9359_zps54e3b978.jpg

Snart har jag sommarlov från studierna å då minsann ska vi komma igång med hoppning å terräng! Tjoho! :banana:

Det är så kul att se att du är så glad nu för din nya häst, han är skithäftig :)

Tack, jag är verkligen glad :) Han är verkligen allt jag drömt om :love:

Aprilia > Tack!

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 445
Senast: Karminnie
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 568
Senast: Zuzzi
·
Western Kommer antagligen ångra det här djupt om några dagar men passar på att posta filmerna medans jag fortfarande har modet uppe:crazy...
2
Svar
28
· Visningar
3 996
Ridning Har ett sto som jag haft på foder nu i ca tre månader och som när jag fick henne var riden, men inte särskilt skolad åt något håll. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 683
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod