Sv: Bilder och filmer 2012!
Jag och min femåring debuterade i Tågarp igår!!
Det gick verkligen katastrofalt resultatmässigt, och hon var baskemig till salu efter dressyren och hoppningen, men efter terrängen var hon inte det längre, haha!
Fisiga 57% i dressyren (vi hade inte tränat på testet en enda gång så jag får skylla mig själv), men bara fina kommentarer, så det var kul iaf =)
Sen i hoppningen var hon superseg, och jag superstressad, så det blev ett riv + att den räkan sprang förbi b-hindret i kombinationen = 2000 tidsfel.
Sen gick jag till veterinären och tempade, pulsade och kollade andning eftersom jag trodde hon var sjuk eller nått, men allt var fint och han tyckte vi skulle rida terrängen
Jag tyckte att två hinder på banan var sjukt läskiga, tvåan till exempel! Stannade för att se hur folk hoppade den och det skulle jag inte gjort eftersom en vägrade ut sig och en kraschade =S
Vi fick i alla fall två stop i början (1 & 4) terrängen eftersom min rid-strategi inte funkade, sen ändrade jag min plan och då susade vi runt de resterande 11 sprången =)
Elefant-hästen som varit så seg hittade turboknappen och kom ändå i mål lite svettig vid sadelgjorden och knappt andfådd, hehe..!
100 straff efter vinnaren, haha! Men, nu har vi provat i alla fall och det lär bara kunna gå bättre nästan gång =P
En liten filmsnutt från dressyrframridningen är allt jag fått upp hittills, sätt på fullskärm och HD så blir det bra