Bilder och filmer 2012!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder och filmer 2012!

Fin pålla : ). Klart att det blir fälttävlansmaterial av den där. Som Kricko säger påminner hon lite om min, men din verkar vara snäppet mindre : ). Lycka till med den iaf!

Tack! Ja, våra är lite lika. Och du har helt rätt, min är snäppet lägre. 176. :)

Aprilia: Tack! :love: Så roligt att höra!

Taack! :) Haha, ja, men nu känns det ändå mer normalt. Kändes lite onormalt att för ett år sedan behöva säga "ja, jag har en unghäst på 1 år och 9 månader som är 176 cm". ;) Trodde att hon skulle bli 190, men som tur är har hon inte växt mer.

Härlig film. Fin häst! Blir avundsjuk. Vill också!

Å jag som tyckte hon såg så nätt ut, typ strax över 160 cm.. :p Men jag har ju haft fel förut, med Martys pålla till exempel :angel:

Här kommer lite bilder från mig, från igår då vi hoppsade lite. :) bildbomb med stilstudie på hur man inte ska göra.. har ju hela hästen i handen hela tiden :o

_SAM_6759.jpg

_SAM_6765.jpg

_SAM_6768.jpg

Jag hade glömt att pålle tyckte de blåa tunnorna var läskiga, han hade inte glömt..

_SAM_6770.jpg

_SAM_6771.jpg

fortsättning från tidigare inlägg...

_SAM_6777.jpg

SAM_6762.jpg

SAM_6781.jpg

SAM_6775.jpg

SAM_6787.jpg

Summa summarum: Jag MÅSTE bli bättre på att ge eftergift! :eek: Och vi ska ta oss över de blåa tunnorna, vi bara måste. Det är mitt nya projekt, ska nog göra som med vattenmattan - ta ett pass o longera honom över.

Behöver lägga in träning över färgglada hinder, Sigge har nog varit väldigt nöjd med att bommarna är svart/vita. :D Eventuellt anmäler jag oss till träningstävling på hemmaklubben nästa helg (50 cm), bara för att komma ut o testa hur det känns o se hur han funkar. Har inga mer krav än att han ska sköta sig på framridningen o att vi kommer över första hindret.. :p

Tänkte precis skriva det, ta i manen vettja ;) Då får du iaf fram händerna och får in känslan.

men han har ju typ ingen man :angel: nej men jag får nästa gång försöka hitta en bra känsla, testa mig fram liksom o skita i om det blir knasigt o om han stannar. det är en avvägning det där, han har en tendens till att stanna och då blir resultatet att jag blir feg.. jag måste helt enkelt bli bättre på att rida! :D

har dragit på att börja hoppträna för tränare för jag vill att vi ska komma igång själva lite först, och för att jag har dåligt självförtroende. :crazy: sigge är inte så enkel att hoppa (jag e van vid min kallblodstravare som hoppar allt), o ibland känner jag bara att jag inte är en tillräckligt bra ryttare för att hoppa honom.. men jag måste lägga de tankarna åt sidan, svälja o bara köra på! :bump: Jag tycker ju det är roligt att rida sigge, och blir så glad när jag känner att sigge e nöjd o glad han me! Det är hög tid att börja träna för tränare nu så jag kan få hjälp med att hitta en bra känsla. :)

nä nu blev det en massa svammel såhär på kvällskvisten.. godnatt på er!

Senast ändrad:

Här kommer film från träningen en vecka senare. Hästen är lite mer taggad här!

http://youtu.be/1h2FfHBowdo

aprilia: Han är så söt! :D
Jag tycker inte det finns anledning att vänta med att börja träna för tränare, det kommer gå fortare att komma igång och du har hjälp! Du behöver ju inte värsta elittränaren i början heller.

Det ser fint ut!:laugh:

Vi ses ikväll!
(Vem vet du kanske till och med har med dig en kameraman till Kalmar???:angel:)

Ett tips är att ha en halsring :) och tycker oxå du kan träna för tränare direkt, det hjälper massor :) Tycker din häst så så himla häftig!

*Hintar lite fint att det vid cirka ungefär exakt klockan 19.26 kommer att springa runt en stor brun häst med vita ben och vitt huvud som gör sig alldeles utmäääärkt på film*:angel::D

Hihi! jag vill oxå rida terräng!! Får väl snällt vänta till den 12:e och hoppas innerligt att min lilla ferrari är hel tills dess. Sen vet jag inte hur jag ska göra Dagstorp, har sjuk beslutsångest! Stryka mig eller ej... det är frågan!

Idag har jag och min fina 20 åring tränat terräng :D

546213_10150783486891797_620031796_9312804_1753153952_n.jpg

Film kommer senare!

Hihi, det ser kontrollerat ut :D Minns bara några språng med E du visade för ett gäng år sedan där Hille såg ut att vara i sitt esse av "kan själv" :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 601
Senast: hundtant
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
Tjatter Ääääälskade filmerna som barn! Förra tråden IV
19 20 21
Svar
413
· Visningar
25 099
Senast: Rosett
·
Fritid Inte nödvändigtvis den bästa filmen ni sett (det finns ju en. egen tråd för det) men en som fastnat i ditt minne av olika orsaker. Den...
Svar
0
· Visningar
192
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Klösmöbel