bilder i popupfönster

YlvaG

Trådstartare
Jag har egentligen koll på det, men inte nu.. Hur 17 får man på hemsidan så att när besökaren klickar på en bild så kommer den upp i ett nytt fönster? Jag har totalt hjärnsläpp, jag kommer verkligen inte ihåg längre :cry:

Nån som kan hjälpa mig nu??

Kram
 
Sv: bilder i popupfönster

HTML:
<a href="#" onclick="window.open("bilden.jpg","Namnge fönstret","width=200,height=200,scrollbars=no,status=no,toolbar=no,resizable=no,location=no,menubar=no,directories=no")">Bilden i popup</a>
Är det så du vill?
 

Liknande trådar

Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 744
Senast: sjoberga
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 185
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 686
Senast: Oh_really
·
Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
6
· Visningar
979
Senast: Barret
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp