Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

Det ser ju jättesnyggt ut!
Varför håller ni på och fjantar er på dressyrbanan? :p ;)

:bow:

Det här ÄR ju dressyr, måste ju kolla om hon verkligen är lydig på riktigt. :p

Vi ska faktiskt försöka hinna med en debutant iår, jag har faktiskt fält. kort ;)

Nemen den är ju regional :rofl: har aldrig startat fälttävlan förut,men man kanske kan undgå att behöva kvala upp :d :smirk:

Nemen den är ju regional :rofl: har aldrig startat fälttävlan förut,men man kanske kan undgå att behöva kvala upp :d :smirk:

Debutant är alltid lokal men det krävs licens för hästen när tävlingen är regional och det har du ju säkert redan? Så lokallicens för ryttaren och hästlicens för hästen är det enda som krävs.

de där vet jag redan, jag talade om att trollhättan var rgional sedan var resten ett skämt :)

kollade dina med, men jag kände inte igen det först :angel:
har inte varit där så mkt...

ska nog dit igen 6 juni och träna för Therese Häggsjö :) ska bara få loss hästen, lånar en från ridskolan som tycker det är toppenkul att få göra lite annat :D

ah okej, kul är lite sugen på att vara med, har ju min uppstallad där så :angel: det ska man noh kunna ordna, är det läger eller bara träning fresten?

vet du om det är fullt eller om det finns platser kvar?

hoppas det löser sig så du får tag i en häst att rida!

9788483.jpg

Urhäftig bild :D! Gillar den jättemycket!! :love: :love:

japp cross i egen hög person;)
ni må ju komma å hälsa på, vi va ju ner till efter ni köpt honom av oss, så kom hit nu;)
På tisda ska vi nog ut å prova honom på terrängen:) woohoo*

japp cross i egen hög person;)
ni må ju komma å hälsa på, vi va ju ner till efter ni köpt honom av oss, så kom hit nu;)
På tisda ska vi nog ut å prova honom på terrängen:) woohoo*

Ja vi får ju ta å göra det!! ;)
Åh då måste ni ta kort å maila mig sen då!! ska han ut med den nya tjejjen eller??

japps de tycker ja=)

Nä diana ska ta ut honom först eftersom han inte vart ute på så länge, vill se hur han reagerar först, han var ju ganska galen efter bara 1 år, nu är de ju ca 5 år. Men beteér han sig någorlunda så får Matilda ta ut honom sen:) roligt!

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Lady_S
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 694
Senast: cili
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama