Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

Ååwh ses fint ut:D
Men vart är det du tränar`någonstans?
Vi bor i lite samma område (jag i Dingle)
skulle vilja ut med ponnyn lite i terrängen:D

Hur gör man för att lägga in bilderna? Jag har lite bilder på datan jag kan lägga in men när jag trycker infoga bild så måste det va en url adress ju :confused:

Titta under datorer, så har du hur du skall göra. Bilderna måste ligga på nätet, typ photobucket

knapp

Mina grabbar har varit på kurs och då blev det lite bilder iaf.

Trappa nedför:
11110398.jpg

11110393.jpg

Trappa uppför:
11109969.jpg

11110375.jpg

Galopp:
11110390.jpg

Hus:
11110396.jpg

Foderhäck:
11110391.jpg

Spets:
11110389.jpg

Stock innan uthopp i vatten:
11110381.jpg

Stock i vatten:
11110388.jpg

Jag och Ofelia i Dagstorp förra helgen.

_DSC0312_marked.jpg

och debuten i hermanstorp för några veckor sedan :)

1_%28258%29_marked.jpg

Tack!

Åhå, har du din rackare debuterat nu?! Va kul! Såg jättefint ut!

japp, det har vi :) Vi ska upp i lätt klass nu tom! Ofelia är så duktig :love: Sen känns det lite mer lönt att hoppa 90 än 70.. :p

Tack! I hermanstorp var hon dessutom jättefin, och vi kom 3a på 48 straff. I Dagstorp kändes hon inte lika bra, men vi kom iaf 6a på 48.8 straff :)

Grattis!
Jag startade faktiskt aldrig debutant med ponnyn (då gick det att kvala med hoppning) eftersom det kändes 'ovärt'.

tack! Debutant känns verkligen inte lönt, men lätt ska bli sjukt skoj :D Om du ska till Trollhättan så ses vi kanske där :)

Ska dit med båda två. Men du är medveten om att de inte tar emot efteranmälningar? Eller det är vad som står på hemsidan iaf..

japp, jag såg det.. men eftersom att det bara är 19 anmälningar i lättklassen så ska jag se om det inte går att ordna ändå, alt. skriva upp mig och vara första reserv om nån stryker sig.. :)

Runsten? Om du mena mina bilder så e dom från tranemo! men de kanske va nån annans bilder du mena;)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Lady_S
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 694
Senast: cili
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama