Bilder från träning och tävling

Sv: Bilder från träning och tävling

Nu kommer jag igen med bilder. Men den här gången är det på en lånad ridskolehäst från FT-lägret i Hofors!:bump: :bump:
Det var KANON där btw.

9566857.jpg

9566858.jpg

9553903.jpg

9566860.jpg

:rofl:
9566861.jpg

Tack =)
Din ser åxå jätte fin ut!
Fast han e inte min direkt, är faktiskt en ridskolehäst (kan man inte tro) som jag lånat, så det var hans debut inom FT, han har inte tävlat mkt alls innan faktiskt =) så han var jätte duktig!!

De hoppas jag me så jag kan åka å heja! Förmodar att ni behöver mer kommentatorer till era filminspelningar? Emelie hade ju fina fina kommentartorer i tranemo:D

Men är i tävlingen inte i juni? då är det väl inte några lektioner så då bör du ju få låna honom?

haha ja klart ja måste ha med dig som hejjar klack!! Jo den e den 17 juni...sms:a annika å fråga häromdan men hon skrev att hon ska kolla....
Så jag hoppas verkligen att jag får låna han...hade ju vart skit annars...man vill bara ut å tävla hela tiden nu ju =P
Hur mår lillkillen då?

han mår bara bra, han e lite trött på mornarna så han går med långsama steg ut till hagen, mamma norpan därimot ångar på som vanligt. Men han e så söt! du får komma å kolla.

Har även börjat rida Lesette igen, får se hur länge det går denna gång innan nått händer igen. Nu den sista gången var det förmodligen sömtryck.. tur att det inte var något värre ivf

Ja va kul!!
Jo jag har allt tänkt jag ska komma förbi å titta!
kanske i början på nästa vecka, eller hur jobbar du å så?
Skönt att du kommit igång med henne igen då! Hoppas hon håller sig frisk nu då!! Förresten, Ann fick ta bort Manolito e fredags nu...
Han va så dålig med "astman" så han åt inte eller nått längre...=(

Syrran var ut med Natte iad i bollnäs, första gången han var på en FT bana..:)
natte111.jpg

natte109.jpg

natte125.jpg

Japp de e ja:) Joo Cross mår super bra:) men ja svarade i den andra tråden så du kan ju läsa där:)

Oj va duktiga alla är.. vi är fortfarande på nybörjarplanet men ja tycker det går ganska bra här är några bilder sen förra helgen, en kompis som pluggar till fotograf var med har dock inte fått alla foton än men här är en liten försmak..

15602_1178611232.jpg

79093_1178612060.jpg

32407_1178612566.jpg

komentera gärna alltid kul att få lite kritik :bow: man vill ju bli bättre och bättre :angel:

Jättefin ponny och du rider kanon! Bra tempo och fina anridningar, otur vid vattnet men du löste det jättebra. Kul att se en ponnyryttare som inte rider som en galning!:bow: :bow:

Oj va duktiga alla är.. vi är fortfarande på nybörjarplanet men ja tycker det går ganska bra här är några bilder sen förra helgen, en kompis som pluggar till fotograf var med har dock inte fått alla foton än men här är en liten försmak..

15602_1178611232.jpg

79093_1178612060.jpg

32407_1178612566.jpg

komentera gärna alltid kul att få lite kritik :bow: man vill ju bli bättre och bättre :angel:

Kan tyvärr inte se dina bilder?

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Lady_S
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 694
Senast: cili
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 563
Senast: Sasse
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 461
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama